Flicktrosor

FadeAway

Trådstartare
Vi pottränar och tänkte köpa lite skojiga trosor. Men det finns ju inget utan bara pasteller, hello kitty och frost.
Bamse hade funkat men lindex hade bara ett par rosa och det var Brumma på dem och det går inte hem. Pippi tänkt vi köpa på åhlens men i övrigt finns det inget annat?
Dottern gillar Jake och piraterna, turtles, spindelmannen, pippi och bamse.

Vi pottränar och tänkte köpa lite skojiga trosor. Men det finns ju inget utan bara pasteller, hello kitty och frost.
Bamse hade funkat men lindex hade bara ett par rosa och det var Brumma på dem och det går inte hem. Pippi tänkt vi köpa på åhlens men i övrigt finns det inget annat?
HM hade superhjältar och starwarstrosor för tonåringar och strumpor med Batman för barn (jag köpte såklart superhjältarna o StarWars till mig själv :D). Men när jag sprang ned till barnavdelningen för att köpa till väninnans 5 åring så hänvisade de till kalsongerna och stirrade tomt på mig när jag hävdade att just det plagget inte kändes helt utbytbart mellan könen. Fast jag vet att mammor har köpt kalsonger till döttrarna iofs för att få fina tryck.

Summan av kardemumman är i alla fall att du borde fråga på HM för ev har de tagit sitt förnuft till fånga under senaste året och i vilket fall äger de uppenbarligen rättigheterna till Star Wars och DC-comics för trosor så de borde kunna få till små trosor med det likaväl som stora med lite påtryckningar. (och så hade de som sagt batmanstrumpor för flickor (jajemen rosa med glitter såklart))

(Kan trösta dig med att det är tröstlöst att hitta fina jumpakläder till pojkar.)

Senast ändrad:

Vi har alltid kört på boxermodell, Åhléns brukar ha utan tryck. Det är det närmaste vi kommit.

Jag hade köpt kalsonger, om nu typ turtles gillas.

Mitt barn har både trosor och kalsonger. Fungerar finfint i hans ålder i alla fall.

Min dotter hade kalsonger tills hon började skolan, och fick pikar på gympan... Nu köper jag så neutrala det går, finns på ICA Maxi och liknande. HM går fetbort.

Min kompis dotter på 2,5 år vägrar trosor och använder bara kalsonger, helst med brandbilar eller polisbilar.

Det ska vara figurer på säger fröken. Idag shoppades det 12 par pippitrosor för över 500. Får hoppas lindex får in nya bamse igen :)

Finns det inte lite batman och liknande på cubus? Vet att de hade ett tag, vi köpte en munkjacka med batmantryck på till vår dotter. Har för mig att de även hade underkläder med såna tryck.

Finns det inte lite batman och liknande på cubus? Vet att de hade ett tag, vi köpte en munkjacka med batmantryck på till vår dotter. Har för mig att de även hade underkläder med såna tryck.

Inte av hemsidan att döma. Men jag har inte varit i butik ännu. Får kolla nästa gång jag är inne på stadens köpcenter.

Liknande trådar

V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 949
Senast: valpköpare
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 145
Senast: Juli0a
·
Äldre Eftersom jag gillar att låta mina tre barn ärva varandras kläder så har min 6 åriga dotter även de äldre sönernas kalsonger i sin lilla...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
10 754
Senast: Vogue
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
825

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Barn som inte sover
  • Baka matbröd - enklare än du tror!

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Intressanta uppfostringsmetoder?