Fler än jag som i Blekinge inte tagit in hästarna ännu?

B

**BORTTAGEN**

Jag har fortfarande inte tagt in mina hästar på nätterna ännu, ett Russ o en korsnings häst, de rids inte för tillfället för jag har just fått barn.
Finns det någon annan i landet som inte heller gjort det?
Vädret är ju så otroligt fint! oftast 5-10 grader knappt regn osv.
 
De har skydd mot vinden men inget tak, mer än under träden.
Har så jag kan ta in dem om det behövs men tycker det bara varit en 3-4 nätter som det skulle ha behövts.
 
Bor i sörmland

Jag har mina ute fortfarande! De verkar trivas, bara de får ordentligt med mat så. Jag har haft dom inne vid skitväder som tex nu i helgen när det blåste storm och gamlingen har börjat fälla...Hon har en j*kla päls och det är för varmt inne för henne, hon är svett på morgonen.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 690
Senast: Anonymisten
·
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
2 553
Senast: Stereo
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
Svar
8
· Visningar
862
Senast: Stekspaden
·
Hästvård Den gamla tråden verkar ha dött ut så hoppas det är okej att jag startar en ny! Här kan vi dela med oss av hur det går med våra skadade...
15 16 17
Svar
325
· Visningar
31 639
Senast: Emuliiaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp