P

Pirayan

Jag vet att jag tjatar om honom i alla min trádar, men jag skulle sá gärna vilj veta mer om honom och hans avkommor.
Ingen som vet nágot?
Tacksam för svar :bow:
M V H Lotta

Vill bara påminna *återigen* om att vi ska svara grundläggande på frågorna HÄR, så att man kan läsa svaret HÄR!
En länk ska bara användas för att man *frivilligt* ska kunna fördjupa sig mer i ämnet ifråga... ;)

Gäller ALLA, inte bara dig!

Min häst har Flemminghs far Lacapo som morfar...
Och Lacapo vet jag inte så mycket om så jag är lite nyfiken på den fronten! Någon som vet något? :confused:

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
240
· Visningar
13 359
Juridik & Ekonomi En omöjlig fråga att svara på, jag vet, men jag undrar ändå om någon som kan mer än jag om sådant här vågar sig på en spekulation...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 020
Senast: Sharpless
·
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
777
Senast: animalasia
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 777
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar