fleecetäcke med hals

J

jezekl

Jag vill ha tips på var jag kan beställa fleecetäcke med hals? Jag har fått tips om Lillhästen i stav, men finns det på fler ställen?

Jag är även lite intresserad av ett regntäcke med fleecefoder, som man kan ha en lös hals till. Tips på det? Det gör ju inget om priserna inte är alltför höga.. :banana:

Jag köpte mitt på Lillhästen i Stav.
Jag är jättenöjd med det.

Dom hade samma täcken på Granngården men mycket dyrare.

equline och horseware har fina fleecetäcken med hals, fast de kostar ju lite

Fleecetäcke med lös hals finns på www.am-design.nu
Superbra kvalitet och passform och bra pris... :love:

Regntäcke med hals och fleecefoder finns väl på lillhästen....

shires har också.. har inget jsut sådant men ja älskar shirestäcken tycker dom är jättebra..

Jag köpte ett av märket "Shires" på inomhus SM på Strömsholm.
Men jag vet inte ngn butik som säljer det på nätet?!
Men jag har ofta sett just det märket i flera butiker, samt på hästmässor.

Det kostade i allafall 350 spänn. Prisvärt tycker jag, då det hade rejäla spännen både på halsdel och bog, samt gjordar och rem bakom rumpan.

oj vad fint!

Har du fått ditt? Fanns det något svanssnöre,kryssgjordar, elelr är det täckesgjord som gäller?
Hur känns fleecen i tjocklek?
Går täcket högt upp på halsen

vill också ha!

Ja, jag har fått mitt. Jättefint är det. :love:
Mellantjock fleece, inga kryssgjordar, men svanssnöre var det. Följde med en täckesgjord. Går inte upp över hela halsen, men mer än halva iaf. :)

Jag har ett marinblått fleecetäcke med hals från Willab som är snyggt och fungerar utmärkt. :D

Nu har jag också beställt täcket från Glirnashopen :)
hoppas det kommer snart!

Jag köpte ett jättebra fleecetäcke på Eko. Det har hals och det finns knäppning i halsen så att det sitter bra. fanns i fina färger också.

Annars är ju Lillhästen ett bra förslag eftersom de har postorder.

Liknande trådar

Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
1 094
Senast: MiniLi
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 304
Senast: Gunnar
·
Fritid Vi hoppas kunna göra en "minisemester" i sommar - bara en natt eller två. "Vi" i det här fallet är min man och jag, vår 17-åriga...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 018
Senast: Myrten
·
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
431
Senast: Pegasus63
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka