Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ogästvänligt vette sjutton, jag tycker vi har haft ett gäng som hängt med rätt länge. Men ja, en får hoppas det blir bra.Kul! Jag har tänkt lyssna på podden länge men det har inte blivit av, kanske borde göra det.
Ang troll och raggande män behöver vi nog inte vara oroliga. Vi har ju sett genom åren att buke är rätt ogästvänligt för bägge
Förvisso, jag tänker inte på de gamla trollen som troll utan det är inventarier Men tänker att majoriteten ändå drar rätt snabbt. Sporthoj-gänget tex stannade ju inte speciellt länge, och för att knyta an till tråden så tröttnade ju flashbacktrollen jävligt fort när flashback invaderade buke för typ hundra år senOgästvänligt vette sjutton, jag tycker vi har haft ett gäng som hängt med rätt länge. Men ja, en får hoppas det blir bra.
Jag tror du läser fel trådarVilka trådar vill vi nominerar/tipsa om? Har jag hängt här för länge eller läser jag fel trådar? Jag tycker inga trådar här har potential att bli Flashback Forever material. Speciellt inte trådarna om politik.
Lite spinoff på det du skriver i andra stycket.Jag tror du läser fel trådar
Men jag tänker att Bukefalos skiljer sig lite från de andra angivna plattformarna och det annonserade ”anonyma”. Det är ganska många här nu (och genom åren) som inte är särskilt anonyma användare.
Ptja, hästmänniskor är visst bra på att bilda "sekter" påstår vissa så behövs det så kör vi väl bara en "ut med trollen-sekt?"Förvisso, jag tänker inte på de gamla trollen som troll utan det är inventarier Men tänker att majoriteten ändå drar rätt snabbt. Sporthoj-gänget tex stannade ju inte speciellt länge, och för att knyta an till tråden så tröttnade ju flashbacktrollen jävligt fort när flashback invaderade buke för typ hundra år sen
Det är väl det vi har bukemaffian tillPtja, hästmänniskor är visst bra på att bilda "sekter" påstår vissa så behövs det så kör vi väl bara en "ut med trollen-sekt?"
det fins ingen buke maffia!Det är väl det vi har bukemaffian till
Lite kul att Bukefalos får synas lite mer och inte bara Flashback
Däremot ”outgrundlig anledning” vadå outgrundlig vi är väl människor med skiftande intressen även utanför hästarna och politisk rör dessutom allt möjligt i samhället vare sig man vill det eller inte.
Får se om de rotar fram roliga saker om politiker eller om det är oss man ska ha roligt åtJag har älskat Flashback Forever från första avsnittet och ser fram emot deras intervjuer med politikerna. Nog står det jäkligt roliga saker om politiker på Flashback, men har inte så mycket minne av det i våra politiska diskussioner här dock. Ska bli kul att se vilka inlägg de rotar fram!
Nej, tror nog inte att jag minns att vi talat så mycket om själva partiledarna vid politiska diskussioner? Eller? Med reservation för att jag flera gånger senaste tiden pratat om Ebba som nåt slags trumpist, inser jag just... men inget direkt roligt.Jag har älskat Flashback Forever från första avsnittet och ser fram emot deras intervjuer med politikerna. Nog står det jäkligt roliga saker om politiker på Flashback, men har inte så mycket minne av det i våra politiska diskussioner här dock. Ska bli kul att se vilka inlägg de rotar fram!
Exakt, har inte heller något tydligt minne om det. Så blir kul att se vad som rotas framNej, tror nog inte att jag minns att vi talat så mycket om själva partiledarna vid politiska diskussioner? Eller? Med reservation för att jag flera gånger senaste tiden pratat om Ebba som nåt slags trumpist, inser jag just... men inget direkt roligt.