Flanell lakan

Limelight

Trådstartare
Jag använder enbart flanell påslakan som jag hittade i en nu nerlagd butik. Har letat ihjäl mig efter flera flanell påslakanset men hittar det inte och speciellt inte lakanet utan påslakan och örongott kan det finnas, men aldrig sett lakan.

Finns det?. någon som vet?.

Sv: Flanell lakan

Jag har beställt hos LaRedoute. Tror att även någon annan postorderfirma har dem. Ellos?

Hej!

Om du inte skulle hitta några; skaffa tyg och sy själv.
Inte många sömmar på sängkläder.
Så gjorde jag när Höie Krepps sängkläder plötsligt kostade astronomiska summor.

Bra idé, men vart får man tag i flanelltyg??. finns det i vanliga välsorterade tygaffärer ?

En snabb googling gav 5 träffar på >>"flanell underlakan"<< o bara >>flanell lakan<< gav över 2000 träffar :angel:
Så nog finns det att köpa.

Yes!

Välsorterade tygaffärer är något det tyvärr börjar bli väldigt ont om, men en del finns ju fortfarande kvar.

Om jag inte minns helt fel så har jysk underlakan i flanell oxå, inte bara påslakan o örngott..

Liknande trådar

Hemmet Främst påslakan men även underlakan. Använde innan Hemtex eco smooth, de var mjuka och kliade inte men ändå inte för sladdriga. Nu finns...
Svar
13
· Visningar
742
Senast: Shaggy
·
Hemmet Kort intro: Min frys är full. Jag vet att jag behöver extra frysmöjligheter över julen. (Nej, min ordinarie frys kommer inte att tömmas...
2
Svar
23
· Visningar
1 242
Senast: NilHe
·
Hemmet Vår tvättmaskin har gått sönder och vi behöver köpa en ny. Problemet är att vi behöver ha en högerhängd och jag hittar ingen i det nedre...
Svar
11
· Visningar
478
Senast: Smulu
·
Hemmet Jag älskar dofter. Jag tycker speciellt mycket om tyngre dofter och säsongsbundna dofter. Jag vill liksom inte att det ska dofta...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 301
Senast: LinnK
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar