Fjällnoraritten 2012

Vansinnig

Trådstartare
Hej alla!
Är det någon här (antagligen) som dyker upp på fjällnoraritten i år?
Jag eftersöker sällskap på CR:en!
Skulle egentligen debuterat på Lovisedalsritten men herrn fick en allergisk reaktion och vi fick ställa in.
Sällskapet vi tänkt oss får inte ordning på alla pappersgrejer innan ritten, så vi vill gärna ha sällskap av någon med lagom tempo.

39268_1334912896_199262252.jpg

Sv: Fjällnoraritten 2012

Jag kommer, slänger in en efteranmälan idag eller i morgon. Ska rida min 5-åring och jag har inte konditionstränat henne sådär suuuupermycket så jag tänkte såsa runt banan, åtminstone första slingan, med målet godkänd om det duger ;)

Jag kommer men ska rida 8 milaren, men vi har gärna sällis om någon annan ska rida runt enbart för godkänt alá unghästridning så säg till!:)

Åh det låter ju alldeles förträffligt! Gissar att min herre kommer ha lite mycket att tänka på.
Såg att det kommit ut ryttarmeddelande, någon mer än jag som har problem att läsa det?

Nu så, nu går det att läsa Ryttarmeddelandet. Något hade gått fel i uppladdningen. Finns även kartor, groomvägsbeskrivning, banbeskrivningar, meny för cafeterian mm på hemsidan.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 426
Senast: Wonna
·
Hästhantering Jag velade länge och väl om jag skulle posta tråden här, eller om den egentligen hör hemma under ridning, och moderator får gärna flytta...
Svar
14
· Visningar
2 047
Senast: Kiwifrukt
·
Relationer Har lite svårt för att fatta mig kort, hoppas ni orkar med en lite längre text.. :o Under ett par månader lärde jag känna en trevlig...
Svar
9
· Visningar
2 019
Senast: dotzie
·
  • Låst
Tjatter Under gårdagskvällen hände det omöjliga – i samband med ett misslyckat inbrott i Pengabingen där Björnligan försökte sno åt sig några...
45 46 47
Svar
923
· Visningar
42 715
Senast: Mistimed
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Uppdateringstråd 30