SiZo
Trådstartare
Sambon och jag har varit ihop i 9 år idag. Jag väger mer än någonsin. Vi vill gärna fira, men helst utan mat. Ni som har följt mig vet att jag blir tjock av att titta på en kaka i ögonvrån typ. Och ni som inte har följt mig - ja alla prover ser bra ut, jag är helt frisk men behöver trots det gå ner till sjukt låga nivåer av kalorier för att gå ner. En helg där jag äter extra går jag lätt upp 2 kilo på.
Hur firar man utan mat? Varken jag eller sambon vet riktigt. Kan ni hjälpa till på buke?
Just för tillfället bråkar dessutom mitt diskbråck IGEN, vilket ger sina svårigheter. Jag kan gå ordentligt osv, men typ studsmatta är nog inte att rekommendera just exakt nu. Jag välkomnar ändå mer fysiska tips, för vi ska ju hitta på något nästa år med! Och att fira med mat är nog något jag borde fasa ut helt med mina problem.
Hur firar man utan mat? Varken jag eller sambon vet riktigt. Kan ni hjälpa till på buke?
Just för tillfället bråkar dessutom mitt diskbråck IGEN, vilket ger sina svårigheter. Jag kan gå ordentligt osv, men typ studsmatta är nog inte att rekommendera just exakt nu. Jag välkomnar ändå mer fysiska tips, för vi ska ju hitta på något nästa år med! Och att fira med mat är nog något jag borde fasa ut helt med mina problem.