Blev sjukt deppig nu över att jag inte har några planer för nyår.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blev sjukt deppig nu över att jag inte har några planer för nyår.![]()
Jag var rätt nöjd tills jag fick frågan om vad jag skulle göra på nyår... Och då sa att jag inte hade några planer och då får svaret att det bara är att bjuda in sig hos någon. Jag har ingen att bjuda in mig hos!Det hjälper nog inte, men du är inte ensam. Ska fira nyår med familjen för första gången på länge, har inte fått en enda inbjudan till ngn nyårsfest. Första gången det också
Hoppas på bättre nästa nyår!
Jag var rätt nöjd tills jag fick frågan om vad jag skulle göra på nyår... Och då sa att jag inte hade några planer och då får svaret att det bara är att bjuda in sig hos någon. Jag har ingen att bjuda in mig hos!
JaVilken kommentar, har inte heller någon att bjuda in mig hos, så lätt är det ju inte när man inte har drösar med vännermen det verkar inte alla tänka på som har mycket bekanta.
JaTycket det är jättesvårt att skaffa sig vänner. Speciellt nu när man är "vuxen".
Så 2015 ska bli året då jag tar hjälp med mina hjärnspöken. Har en neuropsykisk diagnos, vilket även gör att jag har lätt social fobi. Tror inte att någon skulle vilja umgås med mig.Verkligen håller med!
Inte så roligt heller att "tvinga sig på" folk.Jag var rätt nöjd tills jag fick frågan om vad jag skulle göra på nyår... Och då sa att jag inte hade några planer och då får svaret att det bara är att bjuda in sig hos någon. Jag har ingen att bjuda in mig hos!
Nej.Inte så roligt heller att "tvinga sig på" folk.![]()
Dejten?!Nej.tycker det var taskigt sagt av dejten.
![]()
Om det är seriöst eller inte har jag ingen aning om. men nästa gång vi ses så ska jag säga att den kommentaren sårade mig.Dejten?!Men kunde inte denne bjuda in dig till sig då? Eller är det inget seriöst?
Äsch, nyår är en dag som alla andra. Nyårsfester brukar ändå bli lite sådär. Man har höga förväntningar, förfesten är rolig, men sen när klockan slår tolv och man är på utestället har man tappat bort alla sina vänner och får ändå skåla med sig själv.Blev sjukt deppig nu över att jag inte har några planer för nyår.![]()
Jag var faktiskt ganska nöjd med mitt nyår tills jag fick den kommentaren. Det är alltså inte att jag inte har några planer utan sättet det skrevs på.Äsch, nyår är en dag som alla andra. Nyårsfester brukar ändå bli lite sådär. Man har höga förväntningar, förfesten är rolig, men sen när klockan slår tolv och man är på utestället har man tappat bort alla sina vänner och får ändå skåla med sig själv.
Jag är inte bjuden till något nyårsfirande alls (förutom med pappa då) Jag tänker vara hemma med mina hundar, äta nåt gott och bara slappa. Visst kan jag bjuda in mig till folk, brukar bara vara att fråga va de ska göra så får man dyka upp, men jag orkar inte. Jag gör som jag vill helt enkelt.
Men tänk då på att det inte är nyårsplanerna som suger, utan personens sätt att uttrycka sig. Det är faktiskt helt okej att inte festa på nyår, man kan ha en mysdag istället. Låt inte någons klumpiga sätt förstöra din dagJag var faktiskt ganska nöjd med mitt nyår tills jag fick den kommentaren. Det är alltså inte att jag inte har några planer utan sättet det skrevs på.
Förra nyår var mitt livs bästa. Hade inte tänkt gå, då jag ganska nyss hade fått en hjärnskakning. Men tog mig iväg och var nykter. Men j-v vad kul jag hade!
Ska försöka släppa det! Det är synd att man inte kan ha hästen hemma i lägenheten dock.Men tänk då på att det inte är nyårsplanerna som suger, utan personens sätt att uttrycka sig. Det är faktiskt helt okej att inte festa på nyår, man kan ha en mysdag istället. Låt inte någons klumpiga sätt förstöra din dag![]()
Åh den idealiska julafton/nyåret hade ju varit ute i stallet med en eller flera pållarSka försöka släppa det! Det är synd att man inte kan ha hästen hemma i lägenheten dock.![]()