Längtar hem till min lägenhet.Man får nog bita ihop lite tror jag men visst är det skönt att inte bo hemma längre...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Längtar hem till min lägenhet.Man får nog bita ihop lite tror jag men visst är det skönt att inte bo hemma längre...
Längtar hem till min lägenhet.
Börjar jobba den sjunde igen. Så får se hur länge jag står ut.Haha hur länge ska du vara borta?
Såg en tomte som var på väg in till en familj när jag var ute med hunden. Det såg riktigt mysigt ut när barnen stod i fönstret och tittade på han och vinkade tom en gåpinne eller stav eller vad det heter hade han, och så kom ju snön nu i em med. Det gav mig en riktig julkänsla
Börjar jobba den sjunde igen. Så får se hur länge jag står ut.
Ska åka hem en sväng nästa vecka. har kvar hästen hos mamma. Vill egentligen umgås med hästen hela ledigheten, men vi får se. Är så ensamt hemma.Hehe, det var ett tag. Framåt den sjätte sitter man med knäna vid hackan och gungar framåt och tillbaka o dreglar
Någon mer som inte är ute och festar ikväll?
Är tydligen hemvändar kväll Är aldrig ute själv. Men "dejten" eller vad man ska kalla honom skulle ut.Inte jag myser framför en film Brukar många festa idag? (ingen koll )
Aha ja det är klart de flesta kommer väl hem över jul antar jag, går aldrig ute jag heller, förutom ut i skogen dåÄr tydligen hemvändar kväll Är aldrig ute själv. Men "dejten" eller vad man ska kalla honom skulle ut.
Jag vill ut och festa. Men jag har ingen att göra det med.Aha ja det är klart de flesta kommer väl hem över jul antar jag, går aldrig ute jag heller, förutom ut i skogen då
åh tråkigt sådant känns väldigt igen, själv har jag ingen o hänga med på nyår, trååkiigt!Jag vill ut och festa. Men jag har ingen att göra det med.
Hatar det! Och jag vet inte vad jag ska göra åt det. Vill inte sitta hemma med mamma på nyår.åh tråkigt sådant känns väldigt igen, själv har jag ingen o hänga med på nyår, trååkiigt!
Hatar det! Och jag vet inte vad jag ska göra åt det. Vill inte sitta hemma med mamma på nyår.
Vi får hålla varandra sällskap! Hatar också alla högtider utom julafton, då man faktiskt inte ska umgås med vänner utan med släkten. Är också "vuxen".inte jag heller, sitter alltid hemma med mamma på nyår och då är man ju ändå vuxen , man kan väl gå ut själv men det känns ju inte så kul, jag brukar försöka roa mig själv lite, äta något gott och se på film eller så, och hoppas på att det är bättre nästa år! detsamma gäller midsommar urk för högtider när man är ensam!
Vi får hålla varandra sällskap! Hatar också alla högtider utom julafton, då man faktiskt inte ska umgås med vänner utan med släkten. Är också "vuxen".