Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag finns ej med på startlistorna över helgens tävling? Är detta vanligt att det händer? Har mejlat arrangören och frågat men man blir ju lite förvirrad.
Jo, sånt händer ju tyvärr ibland.
Det är nog bra om man själv är lite uppmärksam och kollar startlistorna i god tid så man inte behöver stå i sekreteriatet på morgonen och dividera fram och tillbaka om vem som gjort fel och att man minsann ska få starta.
Sen ibland kan det vara så att preliminära startlistor har kommit ut innan anmälningstiden har gått ut, därmed står inte alla anmälda med. Så man får kolla när startlistorna senast är uppdaterade.
Hundavel & Ras Jag lägger till rädslor och magproblem på den lilla listan, utifrån de jag träffat då. Sällan jag träffat en enkel och "problemfri" (väl...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.