Finns ej med på startlistorna?

Idas

Trådstartare
Jag finns ej med på startlistorna över helgens tävling? Är detta vanligt att det händer? Har mejlat arrangören och frågat men man blir ju lite förvirrad.

Sv: Finns ej med på startlistorna?

Är betalningen registrerad och har hästen alla papper i ordning?
Har det varit bortlottning?
Har anmälningen varit inne i tid?

Ring och fråga annars :)

Ringde och pratade med dem och deras datorsystem hade kraschat så hälften av alla namn var borta ;) Så det löste sig!

Jo, sånt händer ju tyvärr ibland.
Det är nog bra om man själv är lite uppmärksam och kollar startlistorna i god tid så man inte behöver stå i sekreteriatet på morgonen och dividera fram och tillbaka om vem som gjort fel och att man minsann ska få starta.

kl

Sen ibland kan det vara så att preliminära startlistor har kommit ut innan anmälningstiden har gått ut, därmed står inte alla anmälda med. Så man får kolla när startlistorna senast är uppdaterade.

Liknande trådar

Hoppning I morgon drar äntligen Världscupen 2023-2024 igång. Premiären går i Oslo. Några mer som är taggade? Och framförallt - någon som har...
12 13 14
Svar
269
· Visningar
20 939
Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 017
Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
51 980
Senast: fio
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
528

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka