finns det några anndra

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Smurrfan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 702
S

Smurrfan

nu är det så att min bror letar hund men det finns inga (intressanta lr hur man ska säga) på de hemsidor vi kollat på och då undrar jag om det finns några fler än: eniro.se, Blocket.se, kopochsalj.se hundannonser.se (tror jag det var.) och om det gör det skulle ni väll kunna vara snälla och säga dom:)

Sv: finns det några anndra

Kolla på rasklubbens hemsida. (av den ras ni är intresserad av.) Där finns alla som klubben kan rekomendera o uppfödarna följer klubbens normer ang hälsa o resultat.

Prata med folk som har just Er ras. Kanske vet dom om någon hund som är tillsalu.

Om du vet vad du letar efter hitta den kenneln som har det o ställ er i kö på en valp. Massa valpar kommer inte ens ut på marknaden för dom är tingade redan innan.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 861
Senast: fixi
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 696
Senast: Cissi_ma
·
Hundträning Hej Har lånat en gammal gatuhund någon gång i månaden i ett par år! Vi har super bra kontakt hon verkligen tyr sig till mig och lyssnar...
Svar
10
· Visningar
1 170
Senast: Bulldoozer
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 296
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka