Finns det någon som kan berätta om Silverlea Royal Lord samt Silverlea Cupid?

LilaTiger

Trådstartare
Jag red en ponny vars pappa heter Silverlea Crown Prince, och han var u Silverlea Cupid och ue Silverlea Royal Lord.
Jag kan inte hitta någon av dom på någon sida - finns det någon här som kan berätta något om dom? Finns det någon som känner till Crown?
Tacksam för alla svar.

Sv: Finns det någon som kan berätta om Silverlea Royal Lord samt Silverlea Cupid?

Jag red Crown på ridskolan när jag var liten. Jag vet att han hade ett par avkommor undan ett halvblodssto, ett tvillingpar u Nemesia (hbl) e Nepal varav den ena hette My och gick på ridskolan (Vällingby ridskola) och som jag red väldigt mycket. Crown red jag några gånger i början, han avlivades när han var omkring 18 tror jag pga njurproblem. Han var fux med stjärn om jag inte minns fel, väldigt snäll och som många andra ridskolehästar lite trött, så att säga. Jag TROR att han var född -68.
Silverlea var ett New Foreststuteri i England, vet inte om det finns kvar, så han var född där. Vet inget om hans föräldrar, tyvärr. Har du kollat på Del Mar-sidan?
Vad är det för häst du har ridit och vad har den för stam?

Sv: Finns det någon som kan berätta om Silverlea Royal Lord samt Silverlea Cupid?

Kollade på Del Mar. Det står lite mer stam. Crowns farfar hette Silverlea Montego Bay, eu. Silverlea Snapshot ue. Copper Coin of Silverlea uu. Silverlea High Society. Observera dock att det kan förekomma fel i stammarna på den sidan. Det var felstavat på flera namn så detta är min tolkning.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 786
Senast: Anonymisten
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 640
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
3 006
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 767

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka