Ankan
Trådstartare
Kan ju börja med att tala om att jag vet absolut INGET om olika kattraser...jag har en mysig liten kisseflicka som är alldeles raslös 
Det jag vill ha hos drömkatten är att kissen ska vara:
Sällskaplig/kelen
Den behöver inte nödvändigtsvis tycka om ALLA människor men ska inte vara svår mot andra utom familjen heller.
Den ska vara liten (av någon anledning är jag inte så förtjust i stora katter).
Den ska fungera som innekatt (eftersom jag bor på tredje våningen i lägenhet).
Jag älskar att busa med min kisse så lite "action" ska det finnas i den.
Pälsen ska vara lättskött
Hmmm *tänker*
utseendemässigt har jag väl egentligen inga speciella önskemål (förutom storleken) fast alldeles för säregen bör den väl inte vara (då släpper min sambo aldrig in den i lägenheten).
Jag kommer inte på mer som är viktigt för mig just nu men finns det någon kattras som passar in på den här beskrivningen så är jag väldigt nyfiken på den. Vill gärna se bilder osv
Det jag vill ha hos drömkatten är att kissen ska vara:
Sällskaplig/kelen
Den behöver inte nödvändigtsvis tycka om ALLA människor men ska inte vara svår mot andra utom familjen heller.
Den ska vara liten (av någon anledning är jag inte så förtjust i stora katter).
Den ska fungera som innekatt (eftersom jag bor på tredje våningen i lägenhet).
Jag älskar att busa med min kisse så lite "action" ska det finnas i den.
Pälsen ska vara lättskött
Hmmm *tänker*
utseendemässigt har jag väl egentligen inga speciella önskemål (förutom storleken) fast alldeles för säregen bör den väl inte vara (då släpper min sambo aldrig in den i lägenheten).
Jag kommer inte på mer som är viktigt för mig just nu men finns det någon kattras som passar in på den här beskrivningen så är jag väldigt nyfiken på den. Vill gärna se bilder osv