Finna uppfödare/hästar

Pontevecchio

Trådstartare
Jag har på atg.se funnit en helsyster till min häst.

Även funnit deras uppfödare och ägare men behöver lite tips på vart man kan leta vidare efter kontaktnr och mail tex?

Har ni några bra sidor där ni letar?

(jag anser att detta är en tråd för galoppforumet eftersom det endast gäller galoppörer)

Vad skoj, själv skulle jag vilja veta vem som har mitt stos helbror och om hennes mamma lever. Försökt kontakta uppfödaren/stuteriet som har/haft henne. Men de har inte svarat....
Mitt enda tips till dig, är att vända dig till Galoppförbundet. De brukar vara riktigt bussiga.

P.s. Din råkar inte vara efter Eighty Eight Keys??

Liknande trådar

Hästvård Behöver tips om någon varit i liknande situation. Har en häst med väldigt fina hovar, dock sulöm. Tidigare ägare hade red mest på...
Svar
14
· Visningar
1 315
Senast: jemeni
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 387
Senast: valpköpare
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 936
Senast: Anonymisten
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 571
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar