Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aj aj, försökte radera inlägget men det gick ju inte. Jag har hittat en underbar liten räv från VärldsnaturfondenMin brorsdotter fyller 3 år om några veckor och jag vill ge henne ett riktigt fint gosedjur. Nåt jag kan beställa på nätet. Ett välgjort och "ofarligt" (material etc) men riktigt jättefint. Några tips på webbutiker?
Aj aj, försökte radera inlägget men det gick ju inte. Jag har hittat en underbar liten räv från Världsnaturfonden
Jag skulle inte köpa ett gosedjur. De flesta barn jag känner dränks i gosedjur och har fler gosedjur än de ”behöver”.Min brorsdotter fyller 3 år om några veckor och jag vill ge henne ett riktigt fint gosedjur. Nåt jag kan beställa på nätet. Ett välgjort och "ofarligt" (material etc) men riktigt jättefint. Några tips på webbutiker?
Aha.... Det var tipset jag fick från hennes familj, så jag tänkte inte längre än så. Men det är nog sant. Jag får lägga till nåt annat, nu när räven ändå är köpt...!Jag skulle inte köpa ett gosedjur. De flesta barn jag känner dränks i gosedjur och har fler gosedjur än de ”behöver”.
Gosedjur är kul att köpa men tråkigt att förvara i ett barnrum.
Och jag älskade gosedjur som liten. Varenda en jag hade (har, dom finns kvar i en låda på vinden. Utom de jag börjat ta ner till mina egna ungar).Jag skulle inte köpa ett gosedjur. De flesta barn jag känner dränks i gosedjur och har fler gosedjur än de ”behöver”.
Gosedjur är kul att köpa men tråkigt att förvara i ett barnrum.
Kolla på Kalikå, de har bland annat fina djur från WWF. (Hoppsan, för sen på bollen)Min brorsdotter fyller 3 år om några veckor och jag vill ge henne ett riktigt fint gosedjur. Nåt jag kan beställa på nätet. Ett välgjort och "ofarligt" (material etc) men riktigt jättefint. Några tips på webbutiker?
Samma här, jag hade massor med gosedjur och alla var högt älskade. Jag har de mest älskade kvar och de är rätt många... När livet blir riktigt outhärdligt jobbigt så kan jag fortfarande gå och ta fram min sönderkramade största nalle och krama om den igen. Så orkar jag lite till.Och jag älskade gosedjur som liten. Varenda en jag hade (har, dom finns kvar i en låda på vinden. Utom de jag börjat ta ner till mina egna ungar).
Samma här. Hade över 100 stycken, alla med namn och alla i sängen.Och jag älskade gosedjur som liten. Varenda en jag hade (har, dom finns kvar i en låda på vinden. Utom de jag börjat ta ner till mina egna ungar).
Om det var tipset du fick blir det säkert alldeles utmärkt! Ongen kanske är en gosedjursfantast.Aha.... Det var tipset jag fick från hennes familj, så jag tänkte inte längre än så. Men det är nog sant. Jag får lägga till nåt annat, nu när räven ändå är köpt...!
Go for it! Uppenbarligen vill föräldrarna ha fler gosedjur i barnrummet.Aha.... Det var tipset jag fick från hennes familj, så jag tänkte inte längre än så. Men det är nog sant. Jag får lägga till nåt annat, nu när räven ändå är köpt...!
Läste "badrummet" först och tänkte "det var en lite märklig placering, men vad fan alla gillar olika!"Go for it! Uppenbarligen vill föräldrarna ha fler gosedjur i barnrummet.
Jag älskade också gosedjur! Lite orimligt mycket nästan.Och jag älskade gosedjur som liten. Varenda en jag hade (har, dom finns kvar i en låda på vinden. Utom de jag börjat ta ner till mina egna ungar).
Så hade jag det också. Sedan var det turordning på vilken jag skulle krama när jag somnade så att ingen skulle känna sig utanförSamma här. Hade över 100 stycken, alla med namn och alla i sängen.
Har också gett nån till hunden .Jag älskade också gosedjur! Lite orimligt mycket nästan.
Sparade favoriterna, vilka hunden nu fått ärva (eftersom jag inte har några barn ) och hon uppskattar dem om möjligt mer än mig