Z
ZorroLouise
Jag är en sån där som ridit på ridskola i evigheter. Jag har kommit till den gräns där jag känner att jag kanske kommit ikapp hästarnas potential och jag tror att det finns fler där ute som känner likadant.
(Självklart blir man aldrig en fullärd ryttare, jag tycker fortfarande att det är jättekul och lärorikt på ridskolan.)
Är det någon som kan tipsa om ställen där man kan få prova på att rida lite högre skolade hästar, där man får chans att prova lite passage och galoppombyten?
Eftersom man inte får göra reklam här så skicka gärna privat meddelande till mig. Vore jättegulligt av er som vet något sådant ställe!![Bump :bump: :bump:](/bilder/smilies/bounce.gif)
(Självklart blir man aldrig en fullärd ryttare, jag tycker fortfarande att det är jättekul och lärorikt på ridskolan.)
Är det någon som kan tipsa om ställen där man kan få prova på att rida lite högre skolade hästar, där man får chans att prova lite passage och galoppombyten?
Eftersom man inte får göra reklam här så skicka gärna privat meddelande till mig. Vore jättegulligt av er som vet något sådant ställe!
![Bump :bump: :bump:](/bilder/smilies/bounce.gif)