Filöverföring mellan mobil och dator

sockerdricka

Trådstartare
Jag har en Sony Ericsson och har haft det även tidigare. Det har aldrig varit ett problem att föra över filer mellan dator och mobil, både till och från.

Men med min nya Sony Ericsson så ser jag telefonen på datorn, och kan komma åt alla filer. Men jag kan inte föra över t ex musik. Eller få bilderna över till datorn. Det är en en röd ring för mapparna med ett vitt streck över. Ungefär som om man är på väg att köra mot enkelriktat med en bil ;)

Jag blir så frustrerad!!
Vet någon vad det är för fel och hur man får bort den spärren?
 
Sv: Filöverföring mellan mobil och dator

Om filerna ligger på minneskortet kan det ha blivit skrivskyddat när det sattes i.
 

Liknande trådar

Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
34 544
Senast: cirkus
·
Äldre Är det någon mer här som har en eller känner någon som har? Om det är så är det bara jag som råkat illa ut eller är det strul med...
Svar
12
· Visningar
1 264
Senast: Energi
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har aldrig ägt någon ajfån eller smartfån. När jag köpte min nuvarande mobil för 4 år sedan var kravet att det skulle gå att ringa...
Svar
0
· Visningar
283
Senast: Magiana
·
IT & mobiler Jag kommer att använda den ganska mycket när jag är på resande fot, så att den inte väger för mycket är ett av huvudkraven, tror att...
Svar
7
· Visningar
2 845
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp