Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jahaaa är du där utifrån Verkar vara en trevlig klubb, vi blev väldigt väl bemötta! Fin ridbana den stora, har aldrig ridit på sånt underlag förut.
@Lazer09 Han är ju SÅ läcker!
Jag gillar verkligen din häst! Kommer att bli toppen. Stam?Vi ska tävla snart (2 veckor) så det är dags att börja lyfta formen lite och hitta lite mer schwung, det ser rätt mesigt ut än men så småningom lär hon väl bli stark nog att orka!
Jag gillar verkligen din häst! Kommer att bli toppen. Stam?
Lite från gårdagen
Minns inte, är den PRE eller lusitano? Väldigt trevliga bakben tycker jag, i alla fall PRE har en förmåga att vara ganska markbundna bak tyvärr.
Menar du Miagis Kanel i inlägget som startar tråden så finns hon tyvärr inte längre, men hon var efter Don Primero. Miagi skriver inte här så mkt längre, av förståeliga skäl...Jättetrevlig häst! Vad är det för stam och ålder på din Kanel?
=)
Menar du Miagis Kanel i inlägget som startar tråden så finns hon tyvärr inte längre, men hon var efter Don Primero. Miagi skriver inte här så mkt längre, av förståeliga skäl...