Vilken härlig häst. Tyckte galoppen var riktigt, riktigt trevlig.Film på bullen och mig när vi tävlade häromdagen:
Får du bara ordning på formen så tror jag att du lätt kommer upp i högre poäng. Han verkar väldigt ridbar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken härlig häst. Tyckte galoppen var riktigt, riktigt trevlig.Film på bullen och mig när vi tävlade häromdagen:
Vilken härlig häst. Tyckte galoppen var riktigt, riktigt trevlig.
Får du bara ordning på formen så tror jag att du lätt kommer upp i högre poäng. Han verkar väldigt ridbar.
Det tror jag säkert ni gör!Tack! Ja, han är fantastisk att jobba med. Positiv och öppen för allt och försöker alltid, även när han egentligen inte kan Formen jobbar vi med hemma, men nu när vi kom på bortaplan blev det ett fall tillbaka och det är väl så det är för det mesta. Det gav mig en revanschlusta efter tävlingen, att göra bättre. Vi kommer igen
Det tror jag säkert ni gör!
Jag såg dock inga benskydd? Dom ni fick avdrag för.
GivetvisNej, jag fick tillsägelse när jag gick in på banan och fick av dem innan jag startade.
@Van Remo tack de tar lite tid med dom stora grabbarna men de är värt de!
tyckte det är roligt att se allas videor, har tänkte lite fram och tbax om jag vågade visa fram min fina tjej, men vi våger pälsen och visar fram lite. Massor med plats till förbättringer, händerne kommar för högt, jag tittar för mycket ner i nakken, och sitta mer fram och inte så mycket på rumpan. (dock är det skönt att få filmat sig såman ser alla sina fel ) men med ryttare som har haft ridpaus i ca. 6 år och en häst som stått stilla nästan hela hösten pga. sår skada och sen spark skada i hagen, så är man väl lite väl ringrostiga. VI träner dock för tränare varannan vecka. Men vi tar gärna emot tips och råd Hon är en häst som är mycket framåt, och har lite problem på vänster volt, men vi träner på att göra henne mer stabil på det varvet också.
ursäkta för stavfel, jag är dansk, så inte helt lätt med svenska alltid
Tycker det ser väldigt harmoniskt och trevlig ut!
En sak jag skulle tänka på i ditt fall är KORTA TYGLARNA, blir ju svårt att rida när man har händerna i magen När hon tappade formen och du ville behålla kontakten gick det inte för dina händer var redan i magen, vilket såg ut att resultera i att du "trillade" bakåt lite och ni kom i obalans. Jag har själv varit super glad för att rida med långa tyglar och händerna i magen, men tänker man flera gånger på att korta tyglarna, så att händerna kommer fram mer, så fastnar det till slut. Så det är bara att öva