Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är SÅ glad för henne, tyvärr är hon inte min, men det verkar som jag får ha kvar henne ytterligare ett tag till
Tack! Hoppas att du hade ett bra pass!
Kan säkert vara träningsvärk.Tja! Passet var riktigt bra i höger varv men vet inte riktigt vad som är fel i vänster förvänd... Han blev lång och stretig. Kanske träningsvärk efter att han hoppade bana med medryttaren i söndags? Sedan är han ingen dröm på träns. Inte när han har fått smak på kandaret men nu är ju LA:3 på träns så det är bara att trimma på på tränset.
Högervolterna var fina men jag glömde att rida framåt så som jag hade tänkt. Minns att han var väldigt bärig dock, så jag var väl nöjd ändå.
Kan säkert vara träningsvärk.
Själv har jag tagit mitt förnuft till fånga och äntligen tagit till mig Patrik Kittels råd att värma upp i skittrav i minst 15 minuter o sen låta henne galoppera i 10 minuter i ganska låg, rund form. De där 15 minuterna i skittrav är så tråkiga att jag nästan smäller av men jäklar vilken skillnad det gör.
Hon blir som smör efter en sådan uppvärmning.
Har du provat?
Heddan rider jag faktiskt oftast med graman när jag rider med träns. Finns ngen anledning att hålla på med någon dragkampstjafs.