###FILMTRÅD NR 3 På våra vackra dressyrhästar ###

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: ###FILMTRÅD NR 3 På våra vackra dressyrhästar ###

Fin häst du har, gillar modellen och den aktiva bakkärran:d Påminner om min yngling som också är den ädlare, långbenta typen. Stam och ålder?
Sen rider du den jättefint:) Najs.

Tack :) Han är en 08:a (dock inte så mycket riden) e: First Wish ue: Panasso. Har sedan mitten av december honom på utbildning/försäljning åt uppfödaren -som även fött upp min stora svarta älg :p

Han är jätte fin!!:d Om jag vore du så skulle jag behålla honom själv, ni verkar passa varandra.:)

Hade jag gärna gjort men jag har ju redan 2st... Första gången pappa såg honom sa han bara *uppgivet* ; Jaha?! Och den där kommer ju aldrig komma härifrån....

Förstår inte vad han menar :angel::angel:

Men din svarta är det väl tveksam prognos på om inte jag minns fel?:( Beklagar det btw så inte för det men då kommer du ju ändå kanske vilja ha en ny..? Eller? Om så är fallet är det ju synd att låta denna glida ur händerna så att säga.;)

Jo så är det, men jag har honom fortfarande -och han ska ev igång, får se om 1-2 månader om han är ohalt, är han det ska han igång (så länge det håller).

Men vi får se, jag kanske kan trixa lite så det går ihop ;)

Hade jag gärna gjort men jag har ju redan 2st... Första gången pappa såg honom sa han bara *uppgivet* ; Jaha?! Och den där kommer ju aldrig komma härifrån....

Förstår inte vad han menar :angel::angel:

Det är väl jättebra att hästmarknaden är usel just nu.. den där passar dig väldigt bra!!

Vilken trevlig häst! Mjukt och fint ridet! Vad är det för nåt?

Tack :)
Det är ett 5årigt sto efter Sting (dansk hingst) hon är dock väldigt efter i sin utbildning. Och hon har betydligt mer gång i sig om man inte sitter och tjuvhåller. men hon behöver bli mycket starkare och sen behöver hon lära sig lite saker så som att svänga och lyssna.....

Syns att det finns mer i henne när hon får bättre balans, ser jättetervlig ut :)

Snigeleffekt, är det fillmat nu? Den här vintern är verkligen inte vintrig, ser helkul ut!

Ser trevligt ut :) Kommer nog bli jättebra med lite mer styrka osv :)

*halvt kl*

Det är filmat i måndags, vinterkänslan är rätt långt bort ;)

Innan jag flyttade till ett galoppstall trodde jag inte det fanns någon häftigare känsla än när allt stämmer dressyrmässigt, men fartvind och galoppsadel är minst lika häftigt, bara på ett annat, lite snabbare sätt :D

Så härlig film!
Galoppsadel och fartvinden är svårslaget det med :love:

Vilken tränare är det du står hos? (Nyfiken)

Ja, det verkar så härligt :love: När jag ser nån galoppör ute på banan här i Täby så brukar jag undra om det är du :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka