Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@mooi instämmer i kören! Herregud vilken fin häst! Och du rider ju bara så vansinnigt bra...hela tiden hästen framför dig, många här som skulle behöva lära sig det, jag tänker härma dig allt vad jag orkar!
Ni är en bra matchning helt enkelt, måste ju kännas underbart med en häst som man verkligen klickar med?Nu blir jag lite -och "skyller på" lättriden häst som gör det enkelt för den som rattar...
Ni är en bra matchning helt enkelt, måste ju kännas underbart med en häst som man verkligen klickar med?
Det skulle man ju kunna säga om jag inte hade sett dig, @mooi, rida ett gäng andra unghästar på exakt samma sätt. Visserligen är denna hästen den bättre av dom men jag vill påstå att det sitter väldigt mycket hos dig i just detta fallet.
@mooi: alltså gud va fina ni är! verkar vara en himla härlig pålla! och en duktig ryttare blir inspirerad!
Här kommer Indras debut i filmtråden. Jag har ridit henne i en månad drygt nu, dvs 1-3 pass i veckan och mest i skogen. Hon är fyra år och typ bara inriden när jag fick henne. Idag var första passet på tre veckor med bett efter att en vargtand blivit dragen. Filmen är från sista varbet idag och hon var rätt trött och ville helst stanna efter att ha galopperat, därav min lite tuffa skänkel i börja. Och ja, jag är lång som vanlig på mina ponnier.
Här kommer Indras debut i filmtråden. Jag har ridit henne i en månad drygt nu, dvs 1-3 pass i veckan och mest i skogen. Hon är fyra år och typ bara inriden när jag fick henne. Idag var första passet på tre veckor med bett efter att en vargtand blivit dragen. Filmen är från sista varbet idag och hon var rätt trött och ville helst stanna efter att ha galopperat, därav min lite tuffa skänkel i börja. Och ja, jag är lång som vanlig på mina ponnier.
Film på hönan, lite skakigt mm men jag hinner inte redigera ordentligt före jul
Fiiin, lite kul att man ser lilla Diva emellanåt också Min kamera pajade ju så jag har varken film eller bilder.Film på hönan, lite skakigt mm men jag hinner inte redigera ordentligt före jul