https://www.youtube.com/watch?t=4&v=a4xbhWM53qk
Film från tävlingen i lördags
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Looking good!https://www.youtube.com/watch?t=4&v=a4xbhWM53qk
Men nej så surt Jag fick tyvärr inget mer på henne än det du ser på filmen.. Men equisport tv skrev precis att man kunde "köpa ritten" på deras kanal men det krävs att man är medlem.. Kan ju vara ngt annars?Fiiin, lite kul att man ser lilla Diva emellanåt också Min kamera pajade ju så jag har varken film eller bilder.
Har kollat på equisport och kommer köpa filmen där Så nu känns det bättre. Lite dåligt tycker jag också det är att det står att det är bokad fotograf till tävlingen och så är bara 5-åringarnas första fotad. Diva mättes till 1.60 på treårs men känns som hon har växt lite, ska mäta henne i dagarna men skulle gissa på 1.63 kanske.Men nej så surt Jag fick tyvärr inget mer på henne än det du ser på filmen.. Men equisport tv skrev precis att man kunde "köpa ritten" på deras kanal men det krävs att man är medlem.. Kan ju vara ngt annars?
Hur stor är Diva? Vår mättes till 1.66 på treårs men känns ju betydligt större nu.
Vad bra! Vad kostar filmen?Har kollat på equisport och kommer köpa filmen där Så nu känns det bättre. Lite dåligt tycker jag också det är att det står att det är bokad fotograf till tävlingen och så är bara 5-åringarnas första fotad. Diva mättes till 1.60 på treårs men känns som hon har växt lite, ska mäta henne i dagarna men skulle gissa på 1.63 kanske.
Har kollat på equisport och kommer köpa filmen där Så nu känns det bättre. Lite dåligt tycker jag också det är att det står att det är bokad fotograf till tävlingen och så är bara 5-åringarnas första fotad. Diva mättes till 1.60 på treårs men känns som hon har växt lite, ska mäta henne i dagarna men skulle gissa på 1.63 kanske.
Så himla tråkigt och dåligtDom fotade inte ens hela 5-åringarnas klass. Min häst startade i början och då hade inte fotograferingen börjat än.
Tror det är strax över 400.Vad bra! Vad kostar filmen?
hade du tur så kanske @Victovie fick någon bild på din också?Dom fotade inte ens hela 5-åringarnas klass. Min häst startade i början och då hade inte fotograferingen börjat än.
Vad heter din häst? Jag fotade 5-åringarna Kan kolla hur många bilder jag fått på erDom fotade inte ens hela 5-åringarnas klass. Min häst startade i början och då hade inte fotograferingen börjat än.
Fina Heddan! Men av outgrundlig anledning ser hon lite kortbent ut.https://www.youtube.com/watch?t=4&v=a4xbhWM53qk
Vad heter din häst? Jag fotade 5-åringarna Kan kolla hur många bilder jag fått på er
Va kul du gillar henne, hon är världens gospropp dessutom gällande formen så måste jag säga att vi är så nöjda med hennes utbildning. Utbildaren rider ut mkt och månar om att de ska vara lyckliga och må bra.. Nu har vår lilla häst ökat till dressyrryttare men börjar med en vila..@Fenestra Vilken vansinnigt vacker 3-åring!!! Jättefint visad dessutom, hatar alla ihopdragna unghästar...
Har nu kikat igenom mina bilder, tyvärr hade jag inga bilder på erFürst Classic, han startade på tisdagen och torsdagen.
Har nu kikat igenom mina bilder, tyvärr hade jag inga bilder på er
Hon är inte så speciellt långbentFina Heddan! Men av outgrundlig anledning ser hon lite kortbent ut.
He, he. Tänkte mera på magomfånget!Hon är inte så speciellt långbent