Filmer på era westernhästar

Elanor

Trådstartare
Bildtrådar i alla ära men nu är det dags för filmer tycker jag! Så ös in massa länkar till filmer med era westernkusar! Spelar ingen roll vad ni gör, allt är välkommet! :bow: :D

Sv: Filmer på era westernhästar

Vilken go häst! Härlig galopp! Och han verkar väldigt lyhörd :)

Imponerad:bow:!!! Snyggt ridet, du är ju superduktig:bump:

Blev glad direkt när jag hörde musikvalet till den andra videon, älskar den låten.

Åh, tack så mycket :o:bow:
Vi jobbar på det! Men jag har superdålig sits emellanåt så det ställer till det....

Vilken fin häst och vilka underbara videos!:love:

Där kan man snacka om samspel, dit vi alla skulle vilja hamna. Hur lång tid har det tagit att komma dit? Jättefint:o

Själv har jag bara ridit western på "allvar" i ett par veckor. Så vi har mycket, mycket träning framför oss :D Men allt går bara man vill, så nu vet jag vad jag eftersträvar :bow:

Liknande trådar

Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
1
· Visningar
763
Senast: Elo
·
Skola & Jobb Vad använder ni för digital Att göra-lista? Jag gick motvilligt ifrån min analoga lista (älskar att stryka!) för en tid sen eftersom jag...
Svar
12
· Visningar
1 111
Senast: elendril
·
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick...
2
Svar
22
· Visningar
1 966
Senast: MML
·
Hundträning Jag har en alldeles underbar liten valp, som är glad och lättsam i det allra mesta. De senaste dagarna har vi dock märkt vad vi tolkar...
Svar
15
· Visningar
1 578
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka