Filmen Hachiko.....

Milene

Trådstartare
Ligger hemma med lunginflammation, och sambon hyrde filmen Hachiko åt mig eftersom jag inte hade sett den...

:cry::cry::cry:

Åh, vilken sorglig film, har stortjutit konstant i en timme....

Ville inget med tråden, bara dela med mig...

:cry:

Sv: Filmen Hachiko.....

Den filmen är såå himla bra, och såå otrooligt sorglig!!! Även killar jag känner som tittat på den har fällt tårar :(

Den är helt klart en av mina favoritfilmer.
Råkade fastna på den en dag med dåligt utbud på TV och jag är glad jag gjorde det!

Varken jag eller min sambo har särskilt lätt till tårar, men vi satt och fulgrät genom hela filmen delandes på en rulle hushållspapper. :D

Ja den är så fin och sorglig, jag va tvungen att gå från tv´n när jag förstod vart det bar hän.

Å Gud! Jag var gravid när jag såg den tillsammans med min man och vänner. Lite pinsamt att gråta så man hulkar då:)

KL

Om ni gillar den, kolla in filmen Red Dog. Liknande historia om en kelpie(blandning?) i australien. Vet inte om filmen släppts/kommer släppas i sverige, men det finnns ju sätt...:angel:

Ja den är otroligt sorglig.. Jag grät också hela filmen och håller på att börja gråta nu bara jag tänker på den..

Jag storbölade genom hela filmen, sambon satt och snyftade han också :). En annan gråtfavorit är Black Beauty, grinar ALLTID när jag ser den.

Liknande trådar

Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 434
Senast: Tonto
·
Övr. Hund Jag känner mig helt knäckt och behöver input, om så bara av främmande människor på nätet... För att försöka göra en lång historia kort...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
11 467
Senast: Hermelin
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 634
Senast: Cissi_ma
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 730
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka