E

Eistla

Någon som vet om VM filmen säljs. Jag har hört att dom gjorde en film.. Men inget mer. Kan man köpa VM skivan(med musiken) fortfarande? :smirk:

Sv: Film

Karin87 skrev:
Dom visade ju från VM på TV idag...Missade du det??

Men jag tror inte det är den filmen Eistla menar. Dom gjorde ju en film där dom pratade med vissa, typ Johan Häggberg och Johanna Elgholm och frågade frågor, som dom sedan ändrade.

Jag tror det är den filmen Eistla menar och jag undrar också om man kan köpa den någonstans :) ?

VM filmen brukar gå att köpa hos SIF eller på www.eidfaxi.is
man vad jag vet är den inte klar än.
Skivan kommer förmodligen gå att köpa hos SIF snart

_moa_ skrev:
Men jag tror inte det är den filmen Eistla menar. Dom gjorde ju en film där dom pratade med vissa, typ Johan Häggberg och Johanna Elgholm och frågade frågor, som dom sedan ändrade.

Jag tror det är den filmen Eistla menar och jag undrar också om man kan köpa den någonstans :) ?

Jaha...menar du den?? :P
Den skulle jag oxå vilja köpa isåfall... :)

Det var väl några som sålde den på vm, men frågan är väl vart man kan köpa den.
Hör av er, om ni vet.

Liknande trådar

Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 486
Fritid Vet inte om det finns något mer intresse här men det finns ju några andra sport-trådar så jag tänkte att jag provar! Jag har alltid...
Svar
8
· Visningar
557
Senast: Gabby_Ossi
·
Kropp & Själ Jag är och har nästan alltid varit singel. Kanske inte helt frivilligt men ändå självvalt kan man säga. Problemet är att jag sen typ...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
14 364
Senast: Svartkatt
·
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 153
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Burkmat
  • Störiga saker vi stör oss på, del 37.

Hund, Katt, Andra Djur