Osten under smakar som vanligt. Jag utgick från dina förvånade smileys att du inte visste att det går.
Nja, de var inte direkt förvånade, snarare förfasade över det. Jo, jag vet att det går, att göra det är helt uteslutet och bortom allt jag kan tänka mig, därav smileysarna. :)
 
Okej, confused. Här går det vara att köpa fil i två dl förpacking. Den är seg och sur, och har ett gräddlager högst uppe. Går inte att dricka. Så det är filbunke? Eller långfil? So many questions

Det åter som filbunke, ja. Eller långfil. Jag vet ärligt talat inte skillnaden, för mig är den enda skillnaden att filbunken säljs i portionsburk och gräddlagret syns högst upp. Den som är tappat på tetra saknar synligt gräddlager, men om jag häller på mjölk ovanpå en klick sådan och låter stå i en skål ett dygn så blir det ett gräddlager. För mig är dessa sorter samma sak :)
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 849
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 373
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 156
Senast: Jahaja
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 853
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp