R
Raderad medlem 6459
Notis på Facebook alltså. Nån som vet hur man stänger av den funktionen? Jag vill inte ha notiser om att "X ska på en aktivitet nära dig!"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Notis på Facebook alltså. Nån som vet hur man stänger av den funktionen? Jag vill inte ha notiser om att "X ska på en aktivitet nära dig!"
Stackars oss! Kul en fredag också när man själv ligger hemma och pluggar och snorar och så ska nån jäääävla kompis på nåt jääävla evenemangUndrar också! Jag får notiser om att @tornblomma ska på evenemang nära mig (vi bor inte ens nära varandra, haha)
Kan inte du logga in på min och råka stänga av det också?elelr så har jag lyckats stänga av någon funktion som irriterade mig.
Tack!! Ska kika på en gång!Kollar du längst upp i högra hörnet på notisen så finns ett kryss, har för mig att det var där jag stängde av notiserna för detta.
Notisjäveln var borta nu . Men ska testa nästa gång det dyker upp. Tack för hjälpen!Kollar du längst upp i högra hörnet på notisen så finns ett kryss, har för mig att det var där jag stängde av notiserna för detta.
Vi kan köra evenemangnotiser till varandra, jag brukar med få en bra bit bort oftast inte Stockholm utan gärna Västerås eller Örebro men hallå, nära eller?Notiserna stör mig inte men precis som ovanstående får jag notiser om att "vän ska på evenemang nära dig" och jag (varje gång också): Åh, vad kul att hon ska ner till Göteborg vi kanske kan ses på en fika innan jag ser att eventet inte alls är nära mig, det är i Stockholm.
Va inte så himla bitter!Stackars oss! Kul en fredag också när man själv ligger hemma och pluggar och snorar och så ska nån jäääävla kompis på nåt jääävla evenemang