MissFideli

Trådstartare
har börjat läka nu tror jag. Smörjer 2 ggr/dag med hydrokortisonsalva. Dock verkar det klia mer nu efter jag började med salvan, men det kanske beror på läkningsprocessen.
Hon är så vacker min Fia så det gör ont. Tänk att man kan älska en katt så mycket att det känns som om hjärtat ska brista.

Ja, det kliar ju mer när det läker. Hur svårt har man inte själv att låta bli att pilla.... :crazy:

Pussa fröken från mig och hälsa henne att det snart blir bra. Du får skämma bort henne lite extra i helgen. :D

Liknande trådar

Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
613
Senast: MJLee
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
1 559
Senast: Hazel
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 645
Senast: Cissi_ma
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 978
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka