MissFideli
Trådstartare
och jag är minst 20 kilo lättare *pustar*
Nu ska vi testa njurfoder.

Nu ska vi testa njurfoder.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ureavärde var 2002 11.06 och nu januari i år låg det på 23MissFideli skrev:Kommer du ihåg hans värden?
Appropå det med dina provsvar.....du kan väl ringa till din veterinär och be om att få en kopia av din katts provsvar....det borde finnas i deras journaler.MissFideli skrev:Ja, jag hänger på ett annat forum också. Ska kolla det. Jag fick ju värdet via telefon, men fick inget papper.
MissFideli skrev:Jag fick känslan av att njurfoder inte kunde göra nått alls åt det. Att stoppa är ju alltid nått, går det att köpa mer tid utan att katten lider så gör jag självklart det.
Fia hade ju sämre kreatininvärde än din. Ändå fick jag känslan av att veterinären inte tyckte det var så farligt sålänge hon inte var allmänpåverkad. Vilket jag inte tror hon är.
Men du verkar ju kunna, vad mer för symptom får dom? Lider dom eller blir dom bara trötta? Jag läste att dom kan börja matvägra och spy och sånt, men Fia har väl egentligen bara 2 symptom; dricker mer och tappar i perioder vikt. Dock tyckte vet inte att hon var i underhull, utan nu är hon i normalhull. T.o.m tror jag hon har gått upp lite efter veterinärbesöket.
Hon är glad och ser pigg ut, kanske sover mer, men det brukar hon göra sommartid. Men kan hon lida tror du? Alltså ha ont?