Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack!Lycka till!
TackLycka till!
Tack !Lycka till imorgon!
Första maten efter op var sååååååå godTack!
Känner mig redo nu. Har bara duschen kvar och sedan sova... För tidigt och rastlös till tusen. Stod och glodde på dottern när hon gjorde gooooooooda knäckemackor med hemgjorda biffar, ost, tomat och svamp. Pratade visserligen med henne förstås men insåg att ögonen satt fast på maten, så jag gick.... Vilken plåga det är med (andras) mat just nu! Och som jag längtar efter att kunna äta! Må de närmaste veckorna gå fort!
Jag känner inte igen mitt matbegär alls!
DET är jag övertygad om! Jag har precis drukit sista Modifastshaken och den var svår att få ner, är SÅ trött på det nu. Bara längtar efter riktig mat- tex en skvätt fil! Denna veckan har varit den jobbigaste, Modifasterna har varit äckligare än vanligt och jag har fått stå emot önskan om att fuska så väldigt starkt. Senast när dottern gjorde knäckemackorna. "Vad för ont gör en halv babyplommontomat liksom". Men jag har lyckats. Så sugen på äggmacka med kaviar! På jobbet i veckan tog en kollega två torra mackor och ringlade över kaviar på och jag nästan dreglade och ögonen var på väg att trilla ut ur sina hålor!Första maten efter op var sååååååå god
Tack!Önskar dig lycka till inför i morgon!
Tack!Lycka till
Lycka till!DET är jag övertygad om! Jag har precis drukit sista Modifastshaken och den var svår att få ner, är SÅ trött på det nu. Bara längtar efter riktig mat- tex en skvätt fil! Denna veckan har varit den jobbigaste, Modifasterna har varit äckligare än vanligt och jag har fått stå emot önskan om att fuska så väldigt starkt. Senast när dottern gjorde knäckemackorna. "Vad för ont gör en halv babyplommontomat liksom". Men jag har lyckats. Så sugen på äggmacka med kaviar! På jobbet i veckan tog en kollega två torra mackor och ringlade över kaviar på och jag nästan dreglade och ögonen var på väg att trilla ut ur sina hålor!
Gröten, Modifast pulvergröt med vaniljsmak, som har varit ok att äta och en bra ersättning för min havregrynsgröt, har denna veckan varit snodd på oätlig. I morse petade jag i den först en god stund innan jag slängde i mig den och sköljde ner den med vatten. Jag saknar min havregrynsgröt! Frågan är i och för sig om jag ens kommer vilja äta gröt någonsin mer efter detta....