Fellponny! Ni som har / känner till

Ojsan

Trådstartare
Jag har förälskat mig i rasen Fellponny och nu vill jag ha hjälp att hitta fellponny-folk i Sverige! Jag försökte leta bland trådarna men jag hittade mest gamla inlägg.
Dels skulle jag vilja veta rent allmänt om folks erfarenheter av rasen, dels skulle det vara kul att hitta någon fell att hälsa på och provrida. För att se ifall det faktiskt är vad jag är ute efter eller om jag ska glömma de här filurerna :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 835
Senast: mamman
·
Hundavel & Ras Hejsan allihop, Ni som har eller har haft Beauceron. Hur lika/olika är de från Bruksschäfrar? (För någon som är bruksintresserad (men...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 373
Senast: linnsan
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
4 027
Senast: Sasse
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 296
Senast: lirco11
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar