Felaktigt foder!

M

Mickan

Jag undrar om någon har sett en eller flera annonser med hästfoder som lovar något de inte kan hålla? T.ex. "Fodra med detta tillskottet så hoppar din häst högre". Vart såg ni annonsen isåfall och vad heter fodret? Vore intressant om det är någon mer som har reagerat på sånna här falska företag.

Sv: Felaktigt foder!

Jag undrar om någon har sett en eller flera annonser med hästfoder som lovar något de inte kan hålla? T.ex. "Fodra med detta tillskottet så hoppar din häst högre". Vart såg ni annonsen isåfall och vad heter fodret? Vore intressant om det är någon mer som har reagerat på sånna här falska företag.

:rofl::rofl:

Liknande trådar

Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 086
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 823
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 077
Senast: valpköpare
·
Hästmänniskan vill inte klaga men tycker det är oerhört svårt att hitta en medryttarhäst :/ vet inte hur många gånger jag läst ett inlägg om en...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
7 059
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Valp 2025