Jag veeet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag veeet!
Ja jag har nog nämnt det innan. Det var så himla starkt. Speciellt när vi var på boende för utsatta kvinnor och hade pratat om deras verksamhet samt fakta hela dagen. Sen avslutades dagen med bildspel på utsatta kvinnor. Bilder av typen polisen tar när de fotograferar skador. Jag blev fysiskt illamåendeJag tror att du nämnt det tidigare! Jag vet att någon bukefalist nämnt något sådant i alla fall! Jag har alltid ogillat låten men nu när den låten börjar spelas någonstans så börjar jag tänka på hur ett sådant bildspel skulle kunna se ut... Såå nu stänger jag av radion om den låten börjar spelas, jag blir direkt illamående av den.
Men jag älskar Jolene! Den tar upp just den aspekt jag tycker sämst om när det gäller otrohet: kampen om en man mellan två kvinnor. På ett så underbart patetiskt sätt ... I'm begging of you please don't take my man.
Men jag älskar Jolene! Den tar upp just den aspekt jag tycker sämst om när det gäller otrohet: kampen om en man mellan två kvinnor. På ett så underbart patetiskt sätt ... I'm begging of you please don't take my man.
Ja!Men... Va? Du gillar den för att den är patetisk?
*unfriend*
Ja!
Mvh Jolene
Inte helt klar över det.Vem är min karl i det här sammanhanget?
Inte helt klar över det.
Men Monster kunde kanske gestalta någon i ett freestyleprogram till Jolene?
Åh fy, den är ju vidrig på riktigt! Kör på Jolene istället. Du kan ha cowboyoutfit!Inte riktigt hans stil, tror jag... Då kanske vi ska satsa på Delilah istället.
"She stood there laughing
I felt the knife in my hand and she laughed no more"
Typ...
Åh fy, den är ju vidrig på riktigt! Kör på Jolene istället. Du kan ha cowboyoutfit!
Som Jolene! (Som dök upp i cover-tråden... ) Jag hatar den låten! Men nog fan finns det folk som tycker den är romantisk...
Eller - *ryyyyyyys* - Delilah!