Fel i minneskortet på digitalkamera

MissFideli

Trådstartare
När jag ska kolla på bilder i min digitalkamera, så får jag bara upp att dte är fel på minneskortet. Kameran och minneskortet fick jag i julas, ska man gå tillbaka till affären där jag köpte det eller finns det nått man kan göra?
 
Sv: Fel i minneskortet på digitalkamera

Hmm, det verkar vara bundet till en liten film jag spelade in, när jag tar bort filmen så syns det inte längre att det är fel i minneskortet. Får testa med en ny film.
 
Sv: Fel i minneskortet på digitalkamera

Känner igen det där.
Förstod det inte heller men vad jag har fått info så ska man formatera minneskorten och inte bara ta bort filerna från den.
 
Sv: Fel i minneskortet på digitalkamera

Det kan bli fel om du inte gör "Safetly Remove Harware"(Vet inte vad det är översatt till på svenska har XP på engelska) innan du kopplar bort kameran från datorn (om du kör XP), speciellt om du har editerat något på minneskortet och sen inte kopplat ur det på korrekt sätt.

Det brukar fungera igen om man tar bort filen som bråkar.
 
Sv: Fel i minneskortet på digitalkamera

Den var inte kopplad till datorn alls, så det har inget med det att göra.
 
Sv: Fel i minneskortet på digitalkamera

Okej. Testade spela in en ny film och då gick det bra. Kanske nått tillfälligt error.
 

Liknande trådar

Hemmet Som rubriken antyder är jag på jakt efter en ny dammsugare då vår gamla som var här när vi köpte sommarstugan har gett upp. Gärna en...
Svar
16
· Visningar
560
Senast: sthu
·
Tjatter Alltså var och varannan gång jag handlar, oftast på ica, så är det fel på kvittot. Som idag i lilla lokala ica butiken skulle osten...
2 3
Svar
57
· Visningar
2 139
Senast: MML
·
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 862
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Jag är ny linsanvändare och har bara använt linser i några månader. När jag provade ut linserna hos optiker så var det typ bara en sort...
2
Svar
39
· Visningar
1 593
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Wobbi stövlar
  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp