Feber som inte ger sig

Madick

Trådstartare
Sen i torsdags har min 6 åring haft feber som går upp till/över 40 grader emellanåt. Ont i magen och kan inte äta utan att få jätteknip. Inte blindtarmen (kan hoppa...).

Pratade med sjukvårdsupplysningen i fredags då febern inte gav sig och de sa "maginfluensa". Men kommer det inte upp något då? Nu är det bara illamående. Hur länge kan det vara såhär innan det blir "allvarligt"?

Tänkte ringa husläkaren i morgon, men tar gärna emot råd och pepp från alla som har nån tanke om vad det kan vara.

För ett par år sen hade båda barnen campylobakter. Kan man få det igen, eller kan det gör att magen blir känsligare? Blir jag klassad som totalt hysterisk mamma om jag ber dem göra avföringsprov direkt den här gången (tog 3v innan de lyssnade senast).

Sv: Feber som inte ger sig

Låter ju lite underligt....
Hoppas att du får tag i läkaren lite smidigt och att de lyssnar lite bättre den här gången!!

Men om du påtalar detta med campylobakterna så kanske de fattar??
Man FÅR vara hysterisk som mamma!!!

Man kan ju hoppas i alla fall...

Hur som helst, LYCKA TILL !!

Liknande trådar

• Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 226
Senast: Gunnar
·
Relationer Jag använder mig av ett anonymt nick och skulle uppskatta om någon som eventuellt misstänker vem jag är håller det för sig själv. Jag...
21 22 23
Svar
450
· Visningar
34 493
Hästvård Någon som har några idéer om vad detta kan vara? Försöker göra en lång historia kort. 1/2 fick jag hem min fina tjej som jag har på...
12 13 14
Svar
270
· Visningar
29 684
Senast: sandrafors
·
Övr. Barn Finns så mycket kloka människor här så jag vill fråga, kanske finns något man kan göra som man inte har tänkt på. Min väninna levde...
Svar
14
· Visningar
3 306
Senast: krambanan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25