Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har inte råd att lägga pengar på ett garage. Jag tro att det kostade närmare en tusenlapp i månaden när sambon kollade upp det för mig. Parkeringsplatsen 240kronor.. Sommarprojektet är att lära mig rostskyddslaga, ena skärmen är rätt illa däran. Undertill är det fortfarande okey, men förr eller senare lär den behöva svetsas eftersom jag bor i götet. Jag har satt mig fan på att jag ska försöka ha kvar den här så länge det går. Jag borde ha råd att laga den en hel del med tanke på vad jag sparar på att inte sitta med något billån.Vilken cooling till bil!!!
Jag älskar dem!
En 245a i bruksskick kräver ett garage den med, nära på veteranare den med! Min brors är 31 år. Min förra volvo var en -88. Fining! Hålig.
Han var dansk... oj, förlåt, jag menar galenDin pappa verkade vara ehhm... Galen!
Sååå inte fel, så satans rätt!!! :PDU HAR FEEEEEEEEEEEL!!
Spöstraff och livstids förvisad i en saab!!!!!Alltså, jag har förlåtit min pappa för det mesta. Inkluderat att tvinga mig köra på motorväg andra gången jag satt bakom ratten.
Men inte att han gjorde sig av den lilla röda minin med vitt tak.
Jag har inte råd att lägga pengar på ett garage. Jag tro att det kostade närmare en tusenlapp i månaden när sambon kollade upp det för mig. Parkeringsplatsen 240kronor.. Sommarprojektet är att lära mig rostskyddslaga, ena skärmen är rätt illa däran. Undertill är det fortfarande okey, men förr eller senare lär den behöva svetsas eftersom jag bor i götet. Jag har satt mig fan på att jag ska försöka ha kvar den här så länge det går. Jag borde ha råd att laga den en hel del med tanke på vad jag sparar på att inte sitta med något billån.
Klart du måste ha kvar den så länge du kan! Annars ringer du mig bums!Jag har inte råd att lägga pengar på ett garage. Jag tro att det kostade närmare en tusenlapp i månaden när sambon kollade upp det för mig. Parkeringsplatsen 240kronor.. Sommarprojektet är att lära mig rostskyddslaga, ena skärmen är rätt illa däran. Undertill är det fortfarande okey, men förr eller senare lär den behöva svetsas eftersom jag bor i götet. Jag har satt mig fan på att jag ska försöka ha kvar den här så länge det går. Jag borde ha råd att laga den en hel del med tanke på vad jag sparar på att inte sitta med något billån.
Det är mammas favoritras, hon har haft flera sånna och hävdar att de är bra bilar. Flera andra i min närhet säger samma sak om Ford.Ford!
Vår som gått mer än 20000 mil går igenom besiktningen felfritt och med goda vitsord.
Mina föräldrar har haft mer än en ford och är mer än nöjda. Vi kommer också fortsätta med ford när det är dags att byta bil igen. Då blir det troligtvis en mondeo med dragkrok.
För tillfället har vi focus.
Hahaha, näääää, jag äger ju ingen saaaaabDu är dum, dum, DUM!!
Åh, jag måste erkänna att jag dregglade i säkert en kvart över en sån där klassisk stingray utanför en hamburgerrestaurang för ett tag sedan. Sambon släpade nästan bort mig.Min första var en babyblå corvett stingray (tack pappa!) Efter den har jag provat det mesta,men som dobbis och hästägare så behöver man kombi,så sen många år tillbaka kör jag ford mondeo V6 om jag bara får tid så ska den bytas mot en mondeo st220.
Som jag när jag ser en mini cooper eller en välhållen 245aÅh, jag måste erkänna att jag dregglade i säkert en kvart över en sån där klassisk stingray utanför en hamburgerrestaurang för ett tag sedan. Sambon släpade nästan bort mig.