Favorit rasen på Buke

Torktumlare

Trådstartare
Så nu vill jag veta! Vilken är din favorit ras? Vilken gillar du minst? Alla användare får 20 poeng värav 10 är + poeng & 10 är minus poeng. Du kan max rösta på 5 raser då kanske du röstar 5 p på 1 ras & 5 på en annan men du kan åxå rösta 7 på den ena & 3 på den andra. Eller kanske du sätter 6 p på 1 av raserna & 1 p på de andra. & Sedan kanske du inte gillar nån ras & ger den 10 - poeng. Då dras det 10 p från rasen men för att ge minus poeng krävs en förklaring till varför, en gitligt så inget tex för att de är fula & borde mördas utan de som godkäns är en förklaring till varför så det godkäns om du tex skriver att just jag gillar inte denna rasen pga. Sedan är detta inget att diskutera var mäniska får (INOM VISSA GRÄNSER) tycka vad de vill men inget taskit!. Så ni kan ge bara + poeng om ni vill om ni inte gillar nån hund.

Fattar ni? Först röstar vi fram så det blir de 10 favoriterna (eller mindre/mer beroende hur många raser det blir) Sedan får folk e Poeng (då kan ej minus poeng ges till jus de raserna!) Så detta e bara del 1.. Sätt igång :D !!!

Sv: Favorit rasen på Buke

......................................................................................................................

Senast ändrad:

Känns som att den här tråden inte kommer leda till annat än bråk och trubbel:crazy: sorry! Sen lät det lite för komplicerat med alla nuffror att dela ut.

Negativa sture för dagen:D

Känns som att den här tråden inte kommer leda till annat än bråk och trubbel:crazy: sorry! Sen lät det lite för komplicerat med alla nuffror att dela ut.

Negativa sture för dagen:D

Jo kanske.. men vi gör så här istället alla får bara ge en 10:a på sin favvor ras & inget tjafs utan bara ;

Hundras - 10 p

Ingen förklaring eller nått

Chinese Crested Dog 10 pluspoäng

Rottweiler 10 minuspoäng

Onödig tråd kanske men sånna finns det ju gott om på hela buke så :D

Siberian husky +10poäng
Pitbull -5 poäng
Amstaff -5 poäng

kul o se.. deltar dock inte i röstandet då jag har alldeles för många favoritraser :p

6+ setter (trycker in alla tre raserna här)
2+ jaktcocker
1+ pointer
1+ jämthund

2- bulldog (alla)
2- bichon frisé
2- pitbull
2- nakenhundar (alla)
2- chihuahua

Senast ändrad av en moderator:

okej.. jag testar :p

+2 australisk terrier
+2 Chinese crested hairless
+2 JRT
+2 polarhundar av alla slag! :) (mest siberian husky, alaskan husky, alaskan malamute)
+2 amerikansk bulldog

-5 Schäfer
-5 Engelsk Bulldogg

8+ flatcoated retiever (skulle gett 10 men drar av 2 för onödigt flams:D )

2+engelsk springer spaniel

3- schäfer (vacker hund, men med otroligt många sjukdomar och brister)

3-bulldogg (överavlad)

4-kinesisk nakenhund (onaturlig, finns pga genetiskt fel)

Finns många fler på både + och minus, men de här var de som kommer först i kön..

+5 Jack Russell terrier
+5 chihuahua

-2 schäfer
-2 bulldog
-3 pittbull
-3 amstaff

Gaaah det här var svårt

6+ Flatten (BÄST)
2+ Kinesen (Så otroligt glada,trevliga och framförallt VACKRA)
2+ Boxer (glada,busiga och bra hundar)

8- Spaniels av alla slag (envisa,egna,okärleksfulla, osällskpaliga)
2- Labrador av utställningstyp (hårda ignoranta tjocka korvar utan nån som helst "will to please")

Liknande trådar

Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 695
Senast: Ragdoll
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 287
Senast: lizzie
·
Övr. Hund Igår var nog den värsta dagen i mitt liv, min älskade hund som varit sjuk under en längre period blev plötsligt akut dålig. Det började...
Svar
5
· Visningar
3 001
Senast: Kilauea
·
Hundavel & Ras Hej! Tänkte att det skulle vara kul och höra vad ni tyckte vilka raser som skulle passa mig. Jag är 21år och haft hund sen jag var...
Svar
5
· Visningar
1 430
Senast: Åsa A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka