Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Dom har uteboxar !
Tack för tips om det andra medlet
Nu ska jag hem (igen ) från Jobbet och ta in honom från Fånghagen i Boxen.
Sen tillbaks och jobba..... Pust
Hej från Hambo
Tycker faktiskt att han är något bättre i dag.
Han har ätit en del hö + ett mått med safe and sound ( fångfoder )
Jag märker inte av hans fång, jag har även fått i honom Bakterierna.
Skönt att få provsvaren i morgon !
Äntligen har jag talat med vet !
Provsvaren visar en FRISK häst......Någon liten infektion syntes
Som rubriken lyder : Jag fattar ingenting
Nu anser jag att han är frisk till 90% han har fortfande lite konstigt beteende, kan ju bero på att jag behandlar honom annorlunda just nu .
Magen är bra och han är pigg och glad nu på morgonen .
Han äter och dricker normalt .
Han har alltså totalt varit dålig i 2 veckor.......
Nu undrar jag bara varför stoet inte äter eller dricker, men misstänker att hon också märker att allt är annorlunda
Hej från Hambo
Hundavel & Ras Min kusin har två korthåriga collies, de hade passat perfekt. Inte lika glada i alla och envar som golden och labbe men ändå trevliga...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.