Fått nytt jobb. Mailsignatur?

Masterkatten

Trådstartare
Jag har fått nytt jobb men vad tusan skriver jag i min signatur på min nuvarande arbetsplats? Det står helt still...

Något i still med min sista dag är xx, inga mail kommer att vidarebefordras bla bla.. gärna på engelska.

Någon som vill hjälpa? :)

Jag har fått nytt jobb men vad tusan skriver jag i min signatur på min nuvarande arbetsplats? Det står helt still...

Något i still med min sista dag är xx, inga mail kommer att vidarebefordras bla bla.. gärna på engelska.

Någon som vill hjälpa? :)
Du ska väl inte skriva i signaturen, utan i autosvar?

Ett autosvar om att "xx inte längre arbetar på företag y."

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har funderat mycket över detta sista tiden. Enligt färska siffror ökade andelen barn som fått en adhd- diagnos med 50% mellan åren... 5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 012
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 038
Skola & Jobb Hej, Jag undrar hur ni hade gjort i denna situation. Jobbar med ett företags ekonomi och sköter allt inom det området, har även...
Svar
9
· Visningar
800
Senast: Tilly_85
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 553
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• En tråd om bäddar
  • Valp 2025
  • Oseriös avel 2023