Fått kattunge redan??

fettso

Trådstartare
Min systers grannes katt som hon omhändertagit ska ju till vet för kastrering på måndag.
Men nu verkar det som om hon fått ungar/unge.
Magen är jättemjuk och en spene är stor men inte dom andra?:confused:

Är hon dräktig och långt gången så ska dom få leva kissungarna!!:love:

Sv: Fått kattunge redan??

Kanske börjar bli dags då.. Enl min vet och syster så brukar det inte vara långt kvar när juvret påverkas.

Jag tycker att ungarna ska få vara med mamman till 12 veckors ålder. Ta ungarna OCH mamman isf. Helt otroligt tycker jag att man kan vara så okänslig att man gör sig av med ungarna. Tar man hand om en katt har man ansvar för den, oavsätt om man visste vad man gjorde eller inte.

Som sagt, det är din syster som borde skärpa till sig, inte du. Hoppas att hon går med på att låta dig ha mamman också.

Sv: Fått kattunge redan??

Jo jag och min syster har inte världens bästa förhållande om man säger så..funderade ett tag på att ta mamman utan hennes vetskap:devil: Tycker också det är synd om kissungarna,hoppas att hon antingen redan fått dom eller snart ska ha så dom överlever kastreringen...

Liknande trådar

Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
460
Senast: KeeNine
·
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
795
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 588
Senast: cirkus
·
Katthälsa Hej, I förra veckan hittade vi vår fina hankatt Sigge påkörd i skogen. Då hade han legat och tryckt i 6 dagar. Vi åkte direkt till...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 101

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka