Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har precis sträckkollat på den serien.Passar nog bra att tipsa (inte bara ts utan andra också) om dokumentärserien En våldsam kärlek på SVT, finns på play. Den handlar om våld i nära relationer.
Jag såg första avsnittet. Tycker de satt en dålig titel på den, våldsam och kärlek hör inte ihop.Har precis sträckkollat på den serien.
Väldigt bra. Tankeväckande och skrämmande.
Jo?Jag såg första avsnittet. Tycker de satt en dålig titel på den, våldsam och kärlek hör inte ihop.
Jag menar att man är inte våldsam mot den man älskar.Jo?
Tror du inte att de män som slår är inkapabla till kärlek? Tror det är ovanligt att de inte älskar sin partner.
Jag såg första avsnittet. Tycker de satt en dålig titel på den, våldsam och kärlek hör inte ihop.
Tyvärr gör dom det. Det är det som är så fruktansvärt.Jag såg första avsnittet. Tycker de satt en dålig titel på den, våldsam och kärlek hör inte ihop.
Man borde inte vara. Men det händer. Överallt och ständigtJag menar att man är inte våldsam mot den man älskar.
Fast kärlek är en komplicerad grej, det finns många som skadar dom som dom faktiskt älskar.Jag menar att man är inte våldsam mot den man älskar.
Jag menar att man är inte våldsam mot den man älskar.
Fast kärlek är en komplicerad grej, det finns många som skadar dom som dom faktiskt älskar.
jag har pratat med kvinnofridslinjen. Enda vägen jag har inkluderar orosanmälan. Jag kan inte leva mig själv om det blir så.
finns det verkligen Inget annat sätt?![]()
Jag menar att man är inte våldsam mot den man älskar.
Då kommer man osökt in på frågan vad kärlek är. Verklig, äkta, altruistisk kärlek tror jag är omöjlig att kombinera med våld.Det är många som är våldsamma mot den de älskar. Det är inget motsatsförhållande.
Starta en egen tråd om du vill diskutera det och låt @hier få ha sin tråd ifred om hon läser.Då kommer man osökt in på frågan vad kärlek är. Verklig, äkta, altruistisk kärlek tror jag är omöjlig att kombinera med våld.