Fårskinnspadden från Börjes

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Mysundown
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 1 684
Sv: Fårskinnspadden från Börjes

Jag köpte två stycken i butiken i lördags och där kostar dom bara 375 kronor!!!!
Är det inte 545 i katalogen???
Men man fick liksom välja bland dom som låg där för alla var olika så jag har två tjocka fina med ulligt fårskinn, men sen var det en som hade jätteljus ull som kändes som syntet.
Men dom var verkligen tjocka och fina!!!!

De som fanns i katalogen var en annan modell, de som såldes på falsterbo var mindre och tjockare, min är tjock kring kanterna men ganska tunn överlag (vilket jag vill att den skas vara).

har en sån från börjes.
tycker att den är alldeles lagom mjuk och tjock.
min syster köpte en i scandinavium (ej på börjes) och det var exakt samma märke, kommer inte ihåg vilket??? och där var den inte lika billig....
använder min till hoppsadeln, 16,5" och den passar bra till den iallafall.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver tvätta fårskinnspadden som jag har på tömkörningsgjorden. Har hittills fungerat bra med att torka och borsta rent men nu går...
Svar
17
· Visningar
751
Senast: Görel
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 855
Senast: Görel
·
Utrustning Hej! Har tagit upp ridningen efter måååånga års uppehåll, mina gamla stövlar är fortfarande fina men omoderna och svåra att få på och...
Svar
5
· Visningar
610
Senast: Jfrelin
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
394
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka