Färska bilder från Lovisedalsritten

Noteca

Trådstartare
Många bilder blev på oss från Baståsens RK, men vi försökte få med så många andra ekipage vi kunde! Kolla in om du är med, och vill du inte vara med så säg till så tas bilden bort!

Vi vill passa på att tacka för en jättetrevlig ritt!!:bow:

http://medlem.spray.se/anderswittur/

Ps! Fråga om lov innan du tar någon bild!

Sv: Färska bilder från Lovisedalsritten

Hej, fina bilder! Tack för vi får se dom!
Ps har skickat ett PM till dig!/Mvh Carina på Dixi (som syns bakifrån på bild 5299)

Åh vad kul, jag hittade min häst på 5 bilder!!!!! Han var tom med på första i gröna täcket!!!

Hihi! Ja du ser! Ingen går säker för oss! ;)

Hihi! Ja du ser! Ingen går säker för oss! ;)

Nej inte ens vissa vägguider/"parkeringsvakter" ... tack för bilden. Den pryder sin plats som skrivbordsunderlägg på datorn ...

Hahaha! Nej inte ens ni gick säkra! Å ni var guld värda när vi var ute å vimsade! ;o) Tack för det! :bow:

Åhhhh alltid lika fin abilder.. Åhhh en häst i rooosa!!!! fyy så fint=)=)..

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 818
Senast: Derivata
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 822
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 323
Senast: lizzie
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 609
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Secret Santa 2024
  • Favoritdrinkar
  • Vad gör vi? Del CCVI