Färska bilder från Fornabodaritten!

Sv: Färska bilder från Fornabodaritten!

Finns även bilder på vår hemsida som jag nämnt i den tidigar Fornabodatråden.

Gå via arrangörens hemsida så hittar ni oss i sponsorlistan.

Jag var precis där och kikade! Jättefina bilder! Jag var fångad på två!:bump:

Vilka jättefina bilder, Wesernkillen! Om man skulle vilja ha korten som vi är med på, hur går man tillväga då och vem ska jag fråga. För det va inte du utan en fotograf/webdesigner som hade tagit bilderna vad jag har förstått. Ska bara ha dom för eget bruk och dreggla på ibland när vintermörkret blir för tungt här fram igenom!
/Emma och Hero

Vilka jättefina bilder, Wesernkillen! Om man skulle vilja ha korten som vi är med på, hur går man tillväga då och vem ska jag fråga. För det va inte du utan en fotograf/webdesigner som hade tagit bilderna vad jag har förstått. Ska bara ha dom för eget bruk och dreggla på ibland när vintermörkret blir för tungt här fram igenom!
/Emma och Hero

Det stämmer att det inte är jag som fotat men fotografen tackar för alla fina kommentarer som jag vidarebefodrat! :)

Vi har fått överväldigande många förfrågningar på att få tillskickat sig bilder så vi funderar just nu på att göra en CD med ALLA bilderna på.

Är det av intresse att få alla bilderna på CD?

Ja absolut!
Och det tror jag är ganska många som vill! Sen tycker jag ni kan ta en liten slant för besväret oxå. Det är ju inte mer än rätt lixom!
/Emma

Ja absolut!
Och det tror jag är ganska många som vill! Sen tycker jag ni kan ta en liten slant för besväret oxå. Det är ju inte mer än rätt lixom!
/Emma

Då säger vi så då! CD är på G! :D Bilderna kommer att vara beskurna och bearbetade så som fotografen anser att de gör sig bäst. Men det verkar ju vara så att de flesta tycker att bilderna blev bra så... ;)

Kommer snart att finnas att beställa på en hemsida...

Nu går det bra att beställa CD! Hoppas att detta är ett bra sätt för er att få bilderna som ni frågat efter och som fungerar för de allra flesta.

Hejsan all. Vi stannade kvar hos Anki, Bo och Stina, därför tog det lite tid innan det kom upp några bilder ifrån Fornaboda på vår hemsida, men nu ligger där ett album uppe,
http://www.teamtanam.com/Pages/Bilder/2007/Fornaboda2008/index.htm
håll till godo. Vi vill samtidigt tacka arrangörer och andra inblandade för en fin helg uppe i Fornaboda, riktigt kul med så många deltagare, syns säkert 2009. mvh Team Tanam

Helt off topic....
Va har du för sadel? Ser riktigt nice ut och jag letar sadel till min unghäst!
Skicka ett pm om du har lust... :bow:

Liknande trådar

L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 183
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 757
Senast: lizzie
·
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 348
Senast: Castellini
·
Övr. Hund Hej, ny här på forumet! Hur som helst, det som blivit för mig är att min sambo tvingade på mig en hund förra året då hen lovade att jag...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
13 938
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar