Sporthorse

Trådstartare
Vad ska ni köpa/göra/bjuda på i fars dag?
Jag funderar på att köpa ett par fina vinterskor, alternativt parfym eller kanske boka en weekendresa till bebisens pappa och så bjuda på någon middag hemma (svårt att gå ut med en liten bebis).
Känner att jag kan behöva lite inspiration.

Jag kommer nog åka till pappa, kanske ta en springtur (gemensamt intresse) och fika efteråt. Tror jag kanske ska slå på stort och köpa honom en lakritsadventskalender i år, men vi får se.

Jag skrev o frågade min bror (som är pappa han också) ifall vi kanske skulle gått ut o ätit han, jag och pappa o ev hans fam. Får se :). Förra året åt vi blå prinsesstårta hemma hos pappa.

Jag kommer nog åka till pappa, kanske ta en springtur (gemensamt intresse) och fika efteråt. Tror jag kanske ska slå på stort och köpa honom en lakritsadventskalender i år, men vi får se.

Åh, vi köpte en lakrits kalender till pappa förra året jag och bröderna. Det var väldigt uppskattat! :bump:

I år vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. En grilla-korv utflykt till skärgården om det är fint väder kanske. Sånt drog alltid pappa med oss på när vi var små :D

Sen har jag beställt en personlig sagobok till bebis och hennes pappa, som handlar om dem. Får nog hjälpa bebis att fixa lite frukost på sängen åt maken eller så också :p

Liknande trådar

Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 134
Senast: escodobe
·
Relationer Vi har pratat om att gifta oss ett bra tag nu, men med 3 små barn och gård så finns ingen tid för planering. Vi har även räknat lite på...
Svar
8
· Visningar
1 163
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
11 502
Senast: sardellen
·
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 067
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka