Jocke är ju en latmask. Tänk om de gjort så när han var storbonde!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mhmm, då hade det blivit däng!Jocke är ju en latmask. Tänk om de gjort så när han var storbonde!
Vilken tror ni vinner då? Jag hejjade på Amanda, men inte nu längre, hon beter sig så jekla barnsligt... Så jag hejar på Ida, jag hoppas hon vinner!
Jag hoppas på Ida men fruktar att Jocke kommer stå som vinnare för att:
jag har sett en bild där han har "Farmen 2015" tatuerat över hela underarmen och det känns som att så himla roligt har han inte tyckt att Farmen varit så han tatuerar in det som minne "bara för att". Sen har han visst dragit till Thailand, visst det kan man göra ändå men det känns lite misstänkt att han kan ha använt en del av ev. vinstpengar till det. Jag hoppas jag har fel om mina misstankar för Jocke är ingen favorit hos mig .
Jag hittade bilden, och en annan som jag glömde nämna i tidigare inlägget:Ojdå! Näe, Jocke som vinnare... Nope! Han hade kanske sparpengar, haha
Jag hittade bilden, och en annan som jag glömde nämna i tidigare inlägget:
Ja jag hoppas då verkligen detHan har ju tatueringar sen innan, det kan inte vara en minnesgrej?
Är det en fjording bakom? Varför då?Jag hittade bilden, och en annan som jag glömde nämna i tidigare inlägget:
Är det en fjording bakom? Varför då?
Ska bli kul att se om Gutta tycker att strejk var en bra ide
Ingen av deltagarna som kan tänka sej att uppdragen som vedstapel och förädla grönsaker är något som tillhör en Farm i form av förberedelser för hösten/vintern?
Ja HAN ville ju inte se ut som en loser, då måste de andra jobba "röven av sig"Eller är det så att samtliga deltagare inte vågar protestera mot Jocke? Egentligen var det ju bara vedstapel-grejen som ingen ville göra, men Jocke skulle ju prompt ha igenom att ingen fick göra något uppdrag. Förra veckan ylade han om kass motivation och arbetsmoral, vart tog de tankarna vägen? Var de bara viktiga för att det var han som var storbonde?
Snälla du , tror att nån av de tänker så långtJätteintressant!
Ingen av deltagarna som kan tänka sej att uppdragen som vedstapel och förädla grönsaker är något som tillhör en Farm i form av förberedelser för hösten/vintern?