Farmen 2015

Han har blivit så jobbig på slutet, så himla negativ och självgod. Så va ju Jocke inte alls i början.. Nu tycker jag att han behöver åka hem och lugna ner sig!

Men de ska ju tydligen dreja imorgon ändå såg vi ju på förhandsvisningen ;)

Vilken tror ni vinner då? Jag hejjade på Amanda, men inte nu längre, hon beter sig så jekla barnsligt... Så jag hejar på Ida, jag hoppas hon vinner! :)

Jag hoppas på Ida men fruktar att Jocke kommer stå som vinnare för att:

jag har sett en bild där han har "Farmen 2015" tatuerat över hela underarmen och det känns som att så himla roligt har han inte tyckt att Farmen varit så han tatuerar in det som minne "bara för att". Sen har han visst dragit till Thailand, visst det kan man göra ändå men det känns lite misstänkt att han kan ha använt en del av ev. vinstpengar till det. Jag hoppas jag har fel om mina misstankar för Jocke är ingen favorit hos mig :down:.

Jag hoppas på Ida men fruktar att Jocke kommer stå som vinnare för att:

jag har sett en bild där han har "Farmen 2015" tatuerat över hela underarmen och det känns som att så himla roligt har han inte tyckt att Farmen varit så han tatuerar in det som minne "bara för att". Sen har han visst dragit till Thailand, visst det kan man göra ändå men det känns lite misstänkt att han kan ha använt en del av ev. vinstpengar till det. Jag hoppas jag har fel om mina misstankar för Jocke är ingen favorit hos mig :down:.

Ojdå! Näe, Jocke som vinnare... Nope! Han hade kanske sparpengar, haha ;);)

Ojdå! Näe, Jocke som vinnare... Nope! Han hade kanske sparpengar, haha ;);)
Jag hittade bilden, och en annan som jag glömde nämna i tidigare inlägget:

jocke_farmen_tatuering_zpshtfqhkf9.jpg

farmendeltagare_zpsevspetn4.jpg

Jag kräks snart på Jocke. Tycker Ida hanterade strejkgrejen bra till en början, när hon frågade alla om de var med på det (så att ingen som inte "vågar" säga emot Jocke inte fick en chans att slippa undan), och då kom det ju fram att det egentligen bara är Jocke som vill strejka. Men då var karl-fan bara tvungen att övertala alla, trots allt... :wtf: :banghead:

Känns som om han gör det bara för att han är missnöjd med att Gutta inte verkar alltför överförtjust i hans resultat som storbonde? Att alla andra, i det här fallet Ida, ska råka ut för Guttas missnöje också? Moget beteende av en man som är över 50... :cautious:

Ingen av deltagarna som kan tänka sej att uppdragen som vedstapel och förädla grönsaker är något som tillhör en Farm i form av förberedelser för hösten/vintern? :cool:

Eller är det så att samtliga deltagare inte vågar protestera mot Jocke? O_o Egentligen var det ju bara vedstapel-grejen som ingen ville göra, men Jocke skulle ju prompt ha igenom att ingen fick göra något uppdrag. Förra veckan ylade han om kass motivation och arbetsmoral, vart tog de tankarna vägen? Var de bara viktiga för att det var han som var storbonde?

Eller är det så att samtliga deltagare inte vågar protestera mot Jocke? O_o Egentligen var det ju bara vedstapel-grejen som ingen ville göra, men Jocke skulle ju prompt ha igenom att ingen fick göra något uppdrag. Förra veckan ylade han om kass motivation och arbetsmoral, vart tog de tankarna vägen? Var de bara viktiga för att det var han som var storbonde?
Ja HAN ville ju inte se ut som en loser, då måste de andra jobba "röven av sig"

Liknande trådar

Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 469
Senast: skogaliten
·
Hemmet Hunden spydde nån brun sörja på den vita trasmattan inatt. Mattan får inte plats i tvättmaskinen. Finns det nått sätt att få rent den...
Svar
9
· Visningar
600
Senast: snorp
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 207
Hemmet Tycker det är lite svårt att hitta relevant information så kollar här :) Hur går man tillväga för att bygga en klassisk veranda från...
Svar
15
· Visningar
867

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka