Farlig kamphund.

D

dannilall

Detta skulle alla som talar om farliga kamphundar se.
HPIM0009.jpg

zingoobebbarna2.jpg

Visst är det gulligt
 
Sv: Farlig kamphund.

Åååååh, vad härligt att se!
Eller egentligen, borde inte alla hundar vara såhär oavsett ras med rätt uppfostran? Eller ja, det finns självklart katt-hatare bland hundraserna också, men för övrigt.

Men det var ändå härligt att se! Förlåt om jag surrade iväg lite grann.
Vilken härlig hund för övrigt! :love:
 
Sv: Farlig kamphund.

:love: :love: :love:
Tack. Zingo älskar dessa små varelser. Han är mycket noga med att tvätta rumpor och magar.
 
Senast ändrad:
Sv: Farlig kamphund.

:love: :love: :love:

Underbara kissekatter! Och Zingo är en riktigt vacker vovve!

Men nu gjorde han mig ju sugen på apelsinläsk... :mad: ;)
 
Sv: Farlig kamphund.

fast å andra sidan ÄR det här en mycket farlig hundtyp i fel händer. jag tror man bör vara försiktig med glorifieringen.
 
Sv: Farlig kamphund.

Chilla, det var inte så jag menade. Det jag menade var att någon borde få visa andra sidan av den här typen av hund.
 
Sv: Farlig kamphund.

Jag anser att alla raser kan bli farliga i fel händer, dock har vissa raser kortare retnings gräns än andra, men nu va det ju som sagt inte det tråden skulle handla om:) så förlåt till TS:bow:

Jag säger bara:love: :love: :love: din hund är så ljuvligt vacker! och underbara bilder me dom små kissemissarna bredvid:love:
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras På tal om det här med kamphundar. Min syster tog emot en omplacering för lite mer än ett halvår sedan, en 6 årig mastiffhane. En...
2
Svar
27
· Visningar
2 273
Senast: Fruentimber
·
Övr. Hund Jag har tittat på Kalla Fakta: Kamphund säljes på TV4 Play. Skrämmande men tyvärr inte förvånande. Jag känner spontant att något måste...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
6 611
Senast: Gunnar
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 793
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 663
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp