Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill ha en bård som matchar färgerna. Hur själva mönstret ser ut på bården spelar inte så stor roll viktigast att den matchar de båda färgerna färgernaVilken stil vill du ha ? Och vad är det du ska färglägga? Det finns många sätt att matcha lila, jag är förvisso partisk (min favoritfärg är en djup mörklila) men jag tycker att det fungerar till i princip allt.
Hrmf.....ska se om jag hittar nått på webbenVi pratar alltså tapeter? Kan du inte lägga in en bild på tapeten ?
Grått kan nog funka mot lila men mot silver så flyter det väl ihop gissar jag och ögonen faller då bara mot det lilaJag har snoat in pa gratt. Gratt ar snyggt. Jag har just malat ett bord och stolar i gratt och funderar pa att mala ett badrum i gratt. Gratt passar sarskilt bra till lila.
BetongväggarEller en list?
Jag har för mig att det finns lister som inte är i trä utan lätta nog att limma fast.Betongväggar
Grått kan nog funka mot lila men mot silver så flyter det väl ihop gissar jag och ögonen faller då bara mot det lila